/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lidt royal
Fra : MSS
Vist : 538 gange
200 point
Dato : 19-01-06 09:48

Hej

Vi skal have gæster på lørdag, og vi har tænkt os at være lidt "royale" i anledning af barnedåben på lørdag. Ikke for at gøre grin med begivenheden, men det må gerne være lidt "morsomt" - i retning af at lave bordkort, som til en barnedåb - havde vi haft noget rødt stof, kunne vi have rullet en løber ud - men ellers er vores ideer pt. begrænsede.

Så derfor modtages ideer gerne - og ved I evt. om man kan finde en skabelon til bordkort på Nettet, evt. skabelon til en krone ??

mvh
MSS

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 19-01-06 09:52

Læg en rød eller blå sut med bordkort ved tallerkenen

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 19-01-06 09:53

Eller brug en rød eller blå ble som mellemlag i tallerkenerne

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 19-01-06 11:06

http://www.dinfest.dk/

Her er en masse forslag

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 19-01-06 11:08

kongehuset.dk

her er en krone som kan kopieres og meget andet om barnedåben

Accepteret svar
Fra : viviborgen

Modtaget 200 point
Dato : 19-01-06 11:20

Typisk bordpynt til barnedåb er storke, rangler, babysokker, babytrøjer, men skal det være royal ja så finder du bare Flora Danica stellet, det tretornede sølvtøj, krystalglassene med jeres monogrammer og kantelaberne frem. Hvis du ikke har selv, tror jeg desværre ikke, at du kan låne på slottet den dag. Det er nok i brug.

God fest!

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 19-01-06 11:31

Tak for svaret. Du satte lige et par ideer igang, så tak for det.

mvh
MSS