/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Downloadning af sange??? HHHJJJÆÆÆLLLLPP~
Fra : Stines
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 17-11-02 21:31

Hej!

Jeg ville blive glad, hvis der var nogle der gad hjælpe mig med at downloade sange fra nettet.
Skal man først downloade et program på kazaa og hvis ja, hvilket program og er det gratis???

Hvad gør man så bagefter? Downloader man bare sangene fra de forskellige internetsider???

Da jeg ikke er den allerbedste, til det med computere, ville jeg blive glad for, hvis det blev forklaret på nogenlunde "forståeligt dansk", hvis I forstår hvad jeg mener?!

På forhånd tak!

Stine

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 21:44

Stines wrote:
> Hej!
>
> Jeg ville blive glad, hvis der var nogle der gad hjælpe mig med at
> downloade sange fra nettet.
> Skal man først downloade et program på kazaa og hvis ja, hvilket
> program og er det gratis???
>
> Hvad gør man så bagefter? Downloader man bare sangene fra de
> forskellige internetsider???
>
> Da jeg ikke er den allerbedste, til det med computere, ville jeg blive
> glad for, hvis det blev forklaret på nogenlunde "forståeligt dansk",
> hvis I forstår hvad jeg mener?!
>
> På forhånd tak!
>
> Stine

www.kazaa.com - hent kazaa - og det går mere eller mindre af sig selv

-michael

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-02 22:56

Hej Stine
Vil anbefale KazaA Lite fra http://www.kazaalite.com . Da det efter min mening er den bedste, og mest brugervenlige. Fordelen ved den frem for KazaA, er blot at du slipper for banner-reklamer og for at komme til at installere programmer, der bruges til at analyserer hvilke sider du besøger, og sende den information til diverse selskaber, der måtte være intesseret i disse.
Du skal bare være opmærksom på at programmet minimerer sig ned i icon listen til højre, når du prøver at lukke det. Så luk programmet derfra.

KazaA-lite er gratis og musikken er også gratis, men husk du sandsynligvis bryder opretsrettigheder ved at hente musik, også selvom de lægger inde med CD'en.

KazaA er et fildelingsprogram, der fungerer ved at man henter fra hinanden, ikke fra internetsider... Jo flere der deler deres filer, jo bedre bliver det at bruge.. Så hvis du påskønner at hente hurtigt. Så lad også folk hente for dig.. Specielt hvis du har flat rate... dvs det ikke koster dig penge, efter hvor længe du er online.

Men velkommen til den digitale verden

mvh
rnd()

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 22:21

>
> www.kazaa.com - hent kazaa - og det går mere eller mindre af sig selv
>
Nej , kazaa er fyldt med popup reklamer, og spyware.
Hent Kazaalite istedet, www.kazaalite.com

--
Andreas Jeppesen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 23:38

WinMX - prøv det.

"Stines" <Stines.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tRSB9.16785$HU.1266730@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Jeg ville blive glad, hvis der var nogle der gad hjælpe mig med at
> downloade sange fra nettet.
> Skal man først downloade et program på kazaa og hvis ja, hvilket program
> og er det gratis???
>
> Hvad gør man så bagefter? Downloader man bare sangene fra de forskellige
> internetsider???
>
> Da jeg ikke er den allerbedste, til det med computere, ville jeg blive
> glad for, hvis det blev forklaret på nogenlunde "forståeligt dansk",
> hvis I forstår hvad jeg mener?!
>
> På forhånd tak!
>
> Stine
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : dlsoft

Dato : 18-11-02 09:22
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 11:25

"Stines" <Stines.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tRSB9.16785$HU.1266730@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Jeg ville blive glad, hvis der var nogle der gad hjælpe mig med at
> downloade sange fra nettet.

Hvad pokker har det lige med spil, at gøre?

Måske du lige skulle læse lidt her: http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

/Jie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 15:37

"Jie" <postmaster@jie.dk> skrev i en meddelelse
news:3dd8c011$0$207$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

-klip-

> Hvad pokker har det lige med spil, at gøre?

-klip-

Elementært..... Hun vil gerne ha' noget musik, hun kan "SPIL"le

Leif

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 16:00

"Leif Poulsen" <lpFJERNDETTE@image.dk> wrote in news:0X6C9.19823$HU.1376412
@news010.worldonline.dk:

>
> "Jie" <postmaster@jie.dk> skrev i en meddelelse
> news:3dd8c011$0$207$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> -klip-
>
>> Hvad pokker har det lige med spil, at gøre?
>
> -klip-
>
> Elementært.....

nemmere end det. hun bruger Kandu.dk vejen til et mere forvirret usenet.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 17:17

Jie,

> Hvad pokker har det lige med spil, at gøre?

Det har naturligvis intet med spil at gøre, men da det er et hunkøn bliver
der ikke svinet til og bombet med *plonks* fra højre og venstre.

Hvis det havde været et hankøn havde sagen været en helt anden.

Nå, men sådan er der jo så meget *g*. Bare en sjov lille tanke.

-------------------------------------------------
Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586
-------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 18:51

> > Hvad pokker har det lige med spil, at gøre?
>
> Det har naturligvis intet med spil at gøre, men da det er et hunkøn bliver
> der ikke svinet til og bombet med *plonks* fra højre og venstre.
>
> Hvis det havde været et hankøn havde sagen været en helt anden.
>
> Nå, men sådan er der jo så meget *g*. Bare en sjov lille tanke.
>

Ja mand, vi prøver at score over usenet, det er det fedeste..

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 19:18

davs

det er ulovligt men eller prøv Emule, edonkey (www.edonkey.com) eller DC++
(www.dcplusplus.com)

--
M.V.H
Anders
\|/
(@ @)
(_)
-o-O-O-O O-O-O-o-
Email: ander1988@hotmail.com
ICQ nummer: 166179481
"Stines" <Stines.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tRSB9.16785$HU.1266730@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Jeg ville blive glad, hvis der var nogle der gad hjælpe mig med at
> downloade sange fra nettet.
> Skal man først downloade et program på kazaa og hvis ja, hvilket program
> og er det gratis???
>
> Hvad gør man så bagefter? Downloader man bare sangene fra de forskellige
> internetsider???
>
> Da jeg ikke er den allerbedste, til det med computere, ville jeg blive
> glad for, hvis det blev forklaret på nogenlunde "forståeligt dansk",
> hvis I forstår hvad jeg mener?!
>
> På forhånd tak!
>
> Stine
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 19:21

> > Elementært.....
>
> nemmere end det. hun bruger Kandu.dk vejen til et mere forvirret usenet.

Uha, det jeg har læst i aften på bare to minutter, slår meget af det der er
postet i news:dk.snak.vittigheder på det sidste !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 21:54

Skriv dit telefonnummer, så skal vi nok hjælpe dig.

kazaalite er det bedste forresten.

".·´`·Snyderen·´`·." <anders1988@hotmail.com> wrote in message
news:3dd92ef3$0$71645$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...
> davs
>
> det er ulovligt men eller prøv Emule, edonkey (www.edonkey.com) eller
DC++
> (www.dcplusplus.com)
>
> --
> M.V.H
> Anders
> \|/
> (@ @)
> (_)
> -o-O-O-O O-O-O-o-
> Email: ander1988@hotmail.com
> ICQ nummer: 166179481
> "Stines" <Stines.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:tRSB9.16785$HU.1266730@news010.worldonline.dk...
> > Hej!
> >
> > Jeg ville blive glad, hvis der var nogle der gad hjælpe mig med at
> > downloade sange fra nettet.
> > Skal man først downloade et program på kazaa og hvis ja, hvilket program
> > og er det gratis???
> >
> > Hvad gør man så bagefter? Downloader man bare sangene fra de forskellige
> > internetsider???
> >
> > Da jeg ikke er den allerbedste, til det med computere, ville jeg blive
> > glad for, hvis det blev forklaret på nogenlunde "forståeligt dansk",
> > hvis I forstår hvad jeg mener?!
> >
> > På forhånd tak!
> >
> > Stine
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-11-02 00:55

Andreas Jeppesen wrote:

> Nej , kazaa er fyldt med popup reklamer, og spyware.
> Hent Kazaalite istedet, www.kazaalite.com

Som også har popup-reklamer, men ingen spyware.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Kommentar
Fra : Stines

Dato : 21-11-02 20:46

Hej!

I må sørme MEGET undskylde, hvis I blev lidt forvirrede i jeres små hoveder over at jeg kom til at stille spørgsmålet under computerspil!!!

Men ser I...jeg er helt ny på siden og har endnu ikke lige fået sat mig 100% ind i hvordan siden fungerer...!

Men tak for den *host* pæne...velkomst nogle af jer har givet mig...det er altid rart at blive taget godt i mod...håber i forstår min ironi...

Men i hvert fald tak til Raymond, som gav en rigtig god forklaring...!

M.v.h. Stine

Godkendelse af svar
Fra : Stines

Dato : 21-11-02 20:52

Tak for svaret Random! Det var dejligt, at du forklarede det så selv vi hunkønsvæsner kunne følge med *S*

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 16-10-03 21:06

Prøv

www.mp3sound.com de har meget af det nyeste og det tager ingen tid at downloade det og det koster OO,OO,-kr

Mvh Meinert 4230