/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Vinter optimering - afdækning
Fra : heseda
Vist : 690 gange
50 point
Dato : 18-01-06 21:40

Hej.
Jeg har nu installeret ekstra varmeelement med termostat - gulvvarme og WL ventilation. Nu mangler jeg kun afdækning til køleskabet.
Alle de ovenstående effekter har jeg købt direkte ved nogle levenrandører ( ikke campingvogns forhandler) og sparet nogle kroner ved det. Nu mangler jeg kun "afdækning" til køleskabet. Hvor finder jeg det billigst (hobby 540).??????
NB. jeg har en grundlæggende holdning til at jeg køber mine TUBORG (mærket kan jeg godt lide) hvor jeg får dem billigst. Den ene uge i Brugsen - den anden uge i FØTEX.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-01-06 07:16

Da det er en speciel artikel, kan du nok kun få dem ved en (Hobby) forhandler. Du skal være OBS på hvilken type rist der sidder på vognen, da der er flere typer.