/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pakkeleg..........hjælp
Fra : tinah
Vist : 2500 gange
200 point
Dato : 18-01-06 20:26

Jeg skal til på fredag sørge for følgende pakkeleg.
En ting pakkes ind i gavepapir og yderst tapes en seddel hvor der eks. stå " Giv denne pakke til den i selskabet med de smukkeste øjne" og man vælgen en i selskabet man mener har de smukkeste øjne, som man så giver pakken til . denne person pakker op og yderst står atter en seddel o.s.v.
Men jeg har brug for hjælp til at finde på hvad skal skrive på alle de sedler - vi er ca 25 til festen

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 210 point
Dato : 18-01-06 20:52

De største fødder, den største hængerøv, den der trænger mest til at blive klippet, har de største ører, den højste pige/ fyr, en som taler med dialekt, den som har haft flest parforhold, den man tror først får for meget.....osv.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-01-06 20:55

Du ku' være 's advokat på sedlerne...

Grimmeste ben, tænder, hår, påklædning osv.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 18-01-06 20:55

Pæneste øjne
største ører
længst hår(evt på brystet)
pæneste frisure
sødeste næse
mest kyssevenlige læber
bedst barberet
sødeste fødder
mest sexye ben
pæneste strømper
kønneste smil
bedst pudsede sko
den højeste
den laveste
den yngste
den ældste
flest fregner
mindste næse
mindst vægt
hvideste tænder
mest blåøjede ????
længste negle
tykkeste tegnebog
flest hår (på brystet) ??
største fødder.

Dette var 25 PUH det bliver vanskeligere efter de første 15 ...men se hvad du kan bruge

Go' fest
Sverola

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-01-06 20:57

qfha> Ja, den var god... Den man tror først ligger og ørler ude i badekarret...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-01-06 20:58

skynd dig at lukke det andet spørgsmål, så du ike mister påængene... Bare et råd.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-01-06 21:03

smukkeste fødder(mænd af med sokkerne), længste lillefingernegl, nå næsen med tungen, stå på et ben med lukkede øjne (gæt hvor længe, og tag tid), fløjte i hænderne, hvem har skrevet: find på emner, gæt hovedstad, gæt makker (fy og ?), gæt indehaveren af denne sko, hvor liggerjesperhus blomsterpark, hvilke landsdele forbinder sallingsundbroen (salling og mors), hvad hed chr.X´kone (alexandrine) osv.....

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 18-01-06 21:07

1. Den med det længste hår
2. Den med de største sko
3. Den med det korteste hår
4. Den med største mave
5. Den med den lækreste bil
6. Den der vejer mindst (eller mest)
7. Den der er ældst
8. Den der yngst
9. Den med de højeste hæle (altså på skoene)
10. Den i den korteste kjole
11. Den i den mest krøllede skjorte
12. Den med flest krøller i håret
13. Den med flest hår på brystet
14. Den der har det nemmeste telefonnummer
15. Den der har den længste arbejdsdag
16. Den der har den mest omsorgsfukde kone/mand eller kæreste
17. Den der ............... måske her var lidt forslag, der kan bygges videre på

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 18-01-06 21:10

Tak for svaret qfha.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-01-06 21:13

Godt arbejde sverola... !!!!!!!

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 18-01-06 21:15

He he he jo tak..... Men ikke godt nok

Mvh Sverola