/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
KAP/GERINGSSAV METABO KGS 255
Fra : BerndJ
Vist : 3061 gange
100 point
Dato : 18-01-06 20:23

Overvejer anskaffelsen af en geringssav. Er der nogen som kender KAP/GERINGSSAV METABO KGS 255?? Den koster ca. 3.500 kr - er den pengene værd? Er der nogen som kan anbefale andre ?? til lavere pris??

OG: findes der en "prissammenligning-side" for værktøj på nettet i lighed med www.edbpriser.dk eller mobilpriser.dk ???

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 18-01-06 20:29

Et godt alternativ til pris sammenligning er Kelkoo.dk eller kelkoo.de (tyskland)
Jeg har ikke erfaring med den du nævner ....Men jeg har selv en Dewalt 700
Jeg købte denne fordi næsten alle håndværkere her i området bruger den professionelt så derfor.
Prisen var for 2 år siden ca 3000 kr men jeg ser af og til tilbud lidt billigere.
Men at købe de helt billige er ikke lønsomt i det lange løb..

Mvh sverola

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-06 20:36
Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 18-01-06 20:37

Til hobbybrug ... men jeg er den lykkelig ejer af et sommerhus af træ ... og jeg regner desuden med at skulle bruge saven også til mit helårshus

Accepteret svar
Fra : H2

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-06 20:40

Prøv at kigge på www.dvsalg.dk
Jeg kan også kun sige god for en DeWalt.

Har selv en DW707
Den er på også på den før nævnte side.

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 18-01-06 20:44

Hej Bernd
prøv den her
www.partivarer.dk
her kan du finde det du søger også til det halve
mvh
kj

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 18-01-06 20:48

hej bernd
jeg har en til 4500 kr god ingen fejl på det
men den ny jeg lige har købt fordi jeg ville skåne den dyre
den er mere precis en den ny til 485,oo kr fra trælasten

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 18-01-06 20:50

ja du må undskylde
den billige 485.ookr. er mere præsis en den dyre

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 18-01-06 20:51

Tak for svaret H2. Der er svært at fordele point retfærdig ... men H2 har henvist til den billigste kvalitetsprodukt .... derfor får du point (Kelkoo er godt at kende, men fandt ikke H2's gode tilbud)

Kommentar
Fra : H2

Dato : 18-01-06 20:54

Det var så lidt. Hvis du laver en stører ordre ved dem er det også til at forhandle en rabat med dem..