/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
google problem
Fra : ladegaardsparken
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 18-01-06 18:03

Min søn har en hjemmeside som han kan lægge gratis ind på Google for at lave lidt rekame for sig selv,men efter et par dage forsvinder den igen,hvorfor gør den det ? den skriver under cached matchede ingen dokumenter, selvom Googles robot fandt hjemmesiden et par dage før og alt var ok

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-06 18:41

Har han oploadet alt til hjemmesiden.
Alt hvad han har lavet af grafik og billeder skal oploades til siden.
Ellers forsvinder det, ligeså snart han slukker sin pc

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 18-01-06 18:53

Tak for svaret sofus.dk. men hvad betyder oploades og hvordan gør man det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-06 19:33

fandt du ud af det eller skal nogen forklare det - tror i den grad sofus.dk kan gøre det forståeligt

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 18-01-06 19:42

hvis der er en der kan hjælpe lidt mere ville det være godt,den er vel oploade når hjemmesiden ligger på nettet eller hvad ?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-01-06 09:08

Hej
Alle filer, der høre til den side, han har lavet, skal oploades til Google
Index filen, skal gemmes som "index.html" eller "htm" eller hvad udbyder siger den skal gemmes som.
Og så skal der selvfølgelig være orden i alle links, som han har lavet.
Men virker det, på skrivebordet, virker det også på siden.
Nu syntes jeg ikke Google er den bedste side for begyndere, har selv oprettet en side hos dem, og har også problemer, prøv hellere her. Begge er gratis sider på 50 mb.
Man render hurtig "tør" for plads, hvís der skal billeder og andet op.
Kræver at du registrerer dig med en nail adresse, men det gør Google også.

Her er gratis skabeloner og Ftp upload
http://www.tripod.jubii.dk/
------------------------------------
http://www.frac.dk/
Her skal der bruges Ftp, som kan hentes gratis her
http://www.smartftp.com/
Håber det kommer til at virke.
Ellers skriv.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-01-06 09:12

Med index filen, mener jeg den fil, han bruger til at åbne sin hjemmeside med.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-01-06 11:42

Ved ikke hvad han redigerer sin side med, men han kan hente Namo 3 her.
http://rapidshare.de/files/10576715/Namo.rar.html
Ellers kan prøve med
http://www.bluevoda.com/

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 19-01-06 17:30

Hej Sofus
Jeg ved ikke om du har misforstået mig,min søn har en hjemmeside på b-one som han kan få gratis ind på Google for at reklamerer for sig selv da han er tryllekunstner,han kan godt få den der ind men efter et par dage, står der under cached matchede ikke nogen dokumenter og¨et par dage efter er hjemmesiden væk på Google, hvorfor er den det ?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-01-06 07:17

OK, kan være, han ikke har indlagt sine Metatags ordenligt.
De skal ligge i Html for at der kan søges på ham.
Husk at tilmelde siden hos Google
----------------------------------------------------
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0//EN">
<html>
<head>
<title>HER SKAL HAN SKRIVE LIDT OM SIDEN</title>
<meta name="generator" content="Namo WebEditor v3.0">
</head>

<body bgcolor="white" text="black" link="blue" vlink="purple" alink="red">

<p>&nbsp;</p>
</body>

</html>