/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Huskesedler
Fra : clou
Vist : 1347 gange
100 point
Dato : 18-01-06 17:51

Hej med Jer

Er der nogen der ved om der kan fåes/downlodes et program der kan bruges som små huskesedler på skrivebordet?

Mener at have set det et eller andet sted en gang, men er ikke 100 % sikker

Håber på din hjælp - på forhånd tak

Clou

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-01-06 18:04

Halløjsa!
Hvorfor ikke lægge en hel huskekalender på skrivebordet. Her er et link til en lille smart ting, der kan lige det mest nødvendige. Programmet findes både i en freeware version og en betalingsversion. Jeg har selv købt betalingsudgaven, der er ikke ret dyr, og man får så nogen bedre funktioner. Men prøv det, jeg kender mange der er vældig glade for dette lille smarte program.

NØØØJJJJJJjjjjjjj!

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-06 18:05

UPS!
Jeg glemte lige linket, kommer her: http://www.desktopcalendar.tk/

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-01-06 18:06

Hejsa

Det findes helt sikkert men også i flere varsioner du kan søge programmer her:
http://www.tucows.com/search

Hvis du soger på note er der en chance for at du finder hvad du søger.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 18-01-06 18:06

Hej Clou,

Det kan du her: http://www.3m.com/us/office/postit/digital/digital_notes.html

Men jeg synes nu ikke de der Post-it Notes er meget bevendt!

Mvh. Frank

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 18-01-06 18:15

Tak for svaret Brassovitski, det er hermed installeret!

Clou

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-01-06 18:33

Yep!
Håber du bliver glad for programmet. Jeg lægger det lige ind i Tip-sektionen.