/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Reparation af en samsung E700
Fra : sunspirits
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 18-01-06 11:05

Har en samsung e700 som jeg har købt brugt. Der er problemer med at den ikke modtager signaler.....Er der nogen der har et bud på hvor jeg kan henvende mig for at få det lavet. Helst på Fyn.......

Kommentar
Fra : sunspirits

Dato : 18-01-06 11:06

Ps: nej batteriet fejler ikke noget :)

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 18-01-06 16:31

Hvis problemmet er med software så kan jeg måske hjælp dig,så hvis du skrive din mail,så finde vi ud af det.
når der er ingen signaler,så der inten hardware ,eller software eller antena,men jeg skal se den for at ved hvad er det galt med den.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 18-01-06 16:35

jeg har glemt at sige ,at den kan være også anmeldt.og her er der ingen løsning.

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 22-01-06 19:28

Jeg kan godt klare det og hvis det ikke virker så kan jeg godt købe den
sabra@mobilvest.dk

Kommentar
Fra : sunspirits

Dato : 22-01-06 19:48

Jeg skal altså ikke sælge den, det er min datters og hun er glad for den.Derfor vil jeg gerne have den lavet, helst et sted på FYN*S*

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 22-01-06 22:48

jeg kan ikke sige mere