/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Arbejdstegninger til en FZ50'er
Fra : Toften
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 17-11-02 15:51

tjo.... tjaa....

som overskriften!

Jeg skal bruge arbejdstegninger til en fz'er! OG DET ER IKKE LEDNING-DIAGRAMMET JEG SKA HA'!!!

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 16:22

"Toften" <Toften.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:cTNB9.15454$HU.1203203@news010.worldonline.dk...
> tjo.... tjaa....
>
> som overskriften!
>
> Jeg skal bruge arbejdstegninger til en fz'er! OG DET ER IKKE
> LEDNING-DIAGRAMMET JEG SKA HA'!!!

Ja ja, vi kan godt høre dig!
"Arbejdstegninger", som du vælger at kalde dem, kan du låne på biblioteket.
Der står de nok under værkstedsmanual eller lignende ord.

Kommentar
Fra : Toften

Dato : 17-11-02 17:18

nu tænkte jeg jo lidt mere på, diagrammer osv. der ligger på nettet!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 18:16

"Toften" <Toften.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:cTNB9.15454$HU.1203203@news010.worldonline.dk...
> tjo.... tjaa....
>
> som overskriften!
>
> Jeg skal bruge arbejdstegninger til en fz'er! OG DET ER IKKE
> LEDNING-DIAGRAMMET JEG SKA HA'!!!

Hvis du kendte lidt til netetikette ville du vide at når man skriver med
store bogstaver regnes det for at du råber, og det synes jeg personligt ikke
er sørligt høfligt, husk på, der er ingen der tvinger os til at hjælpe dig!!

>
> på forhånd tak
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Forklare din mangle respekt for usenet!!!

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Toften

Dato : 17-11-02 18:50

Råber?! hva snakker du om?!?

Jeg skriver sku da bare med store bogstaver!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 18:39

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:yaQB9.96$tG2.1694@news.get2net.dk...
> Hvis du kendte lidt til netetikette ville du vide at når man skriver med
> store bogstaver regnes det for at du råber, og det synes jeg personligt
ikke
> er sørligt høfligt, husk på, der er ingen der tvinger os til at hjælpe
dig!!

Hvad får dig til at tro at det ikke er nok at fortælle ham det én gang?

> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Forklare din mangle respekt for usenet!!!

Forklarer /din/ mangel på respekt for usenet...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 18:44

> "Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:yaQB9.96$tG2.1694@news.get2net.dk...
> > Hvis du kendte lidt til netetikette ville du vide at når man skriver med
> > store bogstaver regnes det for at du råber, og det synes jeg personligt
> ikke
> > er sørligt høfligt, husk på, der er ingen der tvinger os til at hjælpe
> dig!!
>
> Hvad får dig til at tro at det ikke er nok at fortælle ham det én gang?

Knald ned ;)
Jeg havde hentet indlægget før du skrev dit...

>
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
> > Forklare din mangle respekt for usenet!!!
>
> Forklarer /din/ mangel på respekt for usenet...

Huh?? hva mener du??
Jeg gør ham venligt opmærksom på at det er uhøfligt at råbe.

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 19:55

"Brian Axelgaard [9400]" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> wrote
> Ja ja, vi kan godt høre dig!

Tjaeh - det er lige som om at nogle tror at de
får hurtigere svar ved at skrive med stort.

Tilfælles med dem alle er ad de slet ikke får svar.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 23:03

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:NzQB9.111$tG2.2037@news.get2net.dk...
> Knald ned ;)
> Jeg havde hentet indlægget før du skrev dit...

Der er 2 timer mellem vores indlæg... Hvilken newsreader bruger du siden du
ikke har set min?

> >
> > > > --
> > > > Leveret af:
> > > > http://www.kandu.dk/
> > > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> > > Forklare din mangle respekt for usenet!!!
> >
> > Forklarer /din/ mangel på respekt for usenet...
>
> Huh?? hva mener du??
> Jeg gør ham venligt opmærksom på at det er uhøfligt at råbe.

Ja det har du gjort længere oppe i teksten, men giver du udtryk for at bruge
kandu.dk er lig med at man ikke respektrer usenet (netikette) - ikke særlig
smart.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 08:12

"Brian Axelgaard [9400]" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dd81219$0$6138$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:NzQB9.111$tG2.2037@news.get2net.dk...
> > Knald ned ;)
> > Jeg havde hentet indlægget før du skrev dit...
>
> Der er 2 timer mellem vores indlæg... Hvilken newsreader bruger du siden
du
> ikke har set min?
>
> > >
> > > > > --
> > > > > Leveret af:
> > > > > http://www.kandu.dk/
> > > > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > > >
> > > > Forklare din mangle respekt for usenet!!!
> > >
> > > Forklarer /din/ mangel på respekt for usenet...
> >
> > Huh?? hva mener du??
> > Jeg gør ham venligt opmærksom på at det er uhøfligt at råbe.
>
> Ja det har du gjort længere oppe i teksten, men giver du udtryk for at
bruge
> kandu.dk er lig med at man ikke respektrer usenet (netikette) - ikke
særlig
> smart.
>
Kandu.dk er noget skod over NG, det mener så godt som alle faste brugere, så
det er det !!!

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --
-- Cum insantientibus fuere necesse est --

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 16:04

"Brian Axelgaard [9400]" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3dd81219$0$6138$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> > Jeg havde hentet indlægget før du skrev dit...
>
> Der er 2 timer mellem vores indlæg... Hvilken newsreader bruger du siden
du
> ikke har set min?
>

Teledanmark er glimrende til at klare den opgave....HVIS indlægget kommer
igennem går der mindst et par timer eller 19 før det dukker op I den
anledning kan jeg kun fremhæve: news.sunsite.dk som jeg selv bruger til fuld
tilfredshed...

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 17:58

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> skrev i en meddelelse
news:aravhd$jg4$1@sunsite.dk...

> Teledanmark er glimrende til at klare den opgave....HVIS indlægget kommer
> igennem går der mindst et par timer eller 19 før det dukker op I den
> anledning kan jeg kun fremhæve: news.sunsite.dk som jeg selv bruger til
fuld
> tilfredshed...

Du kunne ik lade være hva´ Thomas :) Jeg bruger sunsite's til nogle enkelte
som Stofanet enten ikke udbyder eller har problemer med... beskeder
forsvinder på mystisk vis :)
Ja Kandu.dk er noget lort, men bare fordi man bruger det er det ikke
ensbetydende med at man ikke har respekt for usenet... at "folk" så ser en
fordel i anonymiteten Kandu.dk tilbyder er en helt anden snak.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-11-02 18:11

"Brian Axelgaard [9400]" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dd81219$0$6138$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:NzQB9.111$tG2.2037@news.get2net.dk...
> > Knald ned ;)
> > Jeg havde hentet indlægget før du skrev dit...
>
> Der er 2 timer mellem vores indlæg... Hvilken newsreader bruger du siden
du
> ikke har set min?
>
Jeg synkroniserede gruppen lidt over 4, så det kan sagtens lade sig gøre..
så kom jeg tilbage senere og skrev nogle svar..
og jeg bruger OE

> > >
> > > > > --
> > > > > Leveret af:
> > > > > http://www.kandu.dk/
> > > > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > > >
> > > > Forklare din mangle respekt for usenet!!!
> > >
> > > Forklarer /din/ mangel på respekt for usenet...
> >
> > Huh?? hva mener du??
> > Jeg gør ham venligt opmærksom på at det er uhøfligt at råbe.
>
> Ja det har du gjort længere oppe i teksten, men giver du udtryk for at
bruge
> kandu.dk er lig med at man ikke respektrer usenet (netikette) - ikke
særlig
> smart.

Der mangler et nutids R, og tildels et "det"
hvis der havde stået "Det forklarer din mangle respekt for usenet!!!"
havde du så forstået budskabet??
Kandu.dk gør så vidt jeg ved intet for at deres brugere lære noget om
netetikette..

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P