/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Masser af musiklyde søges
Fra : dr0zie
Vist : 729 gange
10 point
Dato : 17-01-06 21:30

Hej jeg sidder og skal til at bruge masser af musik til drama og da jeg har en del penge til disposition så skulle jeg høre om nogle kendte nogle musik stykker som kan dække nogle af følgende behov, hvis ja så skriv sang titlen og cden så køber jeg enten cden eller køber dem via itunes enkelt hvis eller lign.. På forhånd mange tak.

1: Ølyde - gerne med fugle osv, må gerne være sådan en lidt grov ø dvs sådan en forladt og ikke 100% frodig

2: Fløjtelyd - stille og rolig og uden andre instrumenter, blok fløjte eller anden og skal helst være sådan fasinerende lyd

3: Havmusik

4: Voldsom torden og lyn, regn

5: Truende musik med trommer og andre dybe instrumenter

6: Stille og rolig torden og lyn, regn

7: Kort torden og lyn, regn

8: Hundelyde incl gøen

OBS: Alle disse lydeksempler skal bruges som baggrunds musik til stykket :)

MVH Dr0zie

Ps: Må ikke være korte wav filer som bare vare 10 sek

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-06 22:53

Bibliotekerne har en del cd-er med lydeffekter.
De findes også i handelen.

Annuller spørgsmålet
Fra : dr0zie

Dato : 05-06-06 17:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål