/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
DESIGN SØGES!
Fra : DeZZa
Vist : 588 gange
200 point
Dato : 17-11-02 15:11

Vi mangler et design til vores nye firma BlueCase og det skulle gerne være et pænt design med masser af blå og lyseblå farver, den som først skriver en email til dezzadk@msn.com med link til design får 200 point her! Husk at skrive at du har sendt et design til mig... og hvad din email er så jeg kan give dig point her når du har skrevet!

Med Venlig Hilsen
Christoffer Aasted

BlueCase © Copyright 2002

Kommentar
Fra : smurfi

Dato : 17-11-02 15:21

Hvis jeg visste hva Blue Case driver med så hadde det jo vært enklere å lage et design som passer til ditt firma.
Skal det være logo med også ?

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 17-11-02 15:29

Hej Christoffer!
Du kan gå ind på http://www.findovia.dk/og se nogle eksempler på design, jeg har lavet, under menupunktet WEB DESIGN.
Min mailadresse er findovia@tdcadsl.dk.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 17-11-02 15:33

Hej Christoffer!
Sorry, min webadresse indeholder naturligvis ikke noget "og".
Blot: http://www.findovia.dk/

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 17-11-02 16:14

Se venligst www.dortedyg.dk

Det er en privat hjemmeside, men designet er self. til salg!!

Kommentar
Fra : Kristine77

Dato : 28-11-02 00:14

Hvis du kun søger inspiration, så ta' et kig på www.coolhomepages.com

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 27-12-02 16:16

her er nogle rimelig flotte eksempler på design "Gratis".

http://www.freesources.net/templates/

Lige til at Downloade.

Accepteret svar
Fra : BF

Modtaget 200 point
Dato : 05-01-03 12:18

Hej Christoffer

I første omgang vil jeg foreslå at du kigger på siden

http://www.imagecafe.com

Der findes masser af forslag til webdesigns. Så kan du evt. udvælge dig et som du synes ser pænt ud, og med det som udgangspunkt kan du gå til en webdesigner, så der kan bygges videre på designet. Det er nogle gange fint at have en side som udgangspunkt, og så lave tilpasninger. Det er ikke det samme som at lave en kopi - men det handler om at blive inspireret. Og det er vel det du i første omgang ønsker.

Så hvis du finder en "ide" - så send den til mig med lidt mere information om dit foretagende(målgruppe, emne osv.). Så kan jeg måske med udgangspunkt heri lave et skræddersyet forslag til dig.

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 06-05-03 20:49

Ved du hvad. Prøv at kontakte en af de mange skoler der uddanner multimediedesignere. De vil være glade for opgaver fra det rigtige erhvervsliv. Prøv evt.
www.datamatiker.dk/intern

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-01-04 19:58

hej
http://www.findovia.dk
den skulle være god

Godkendelse af svar
Fra : DeZZa

Dato : 06-01-04 17:59

Har selv lært HTML og CSS.. Men det var et godt svar du kom med.