/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette private beskeder?!
Fra : creamygirl
Vist : 609 gange
10 point
Dato : 17-01-06 19:26

Gu' ved om teamet bag kandu læser med her?!

Men hey Søren, hvis du gør - så mangler jeg altså en funktion, der gør det muligt at slette "private indlæg" ..

På forhånd tak

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-01-06 19:30

Det gør jeg også.....ikke fordi jeg har mange private beskeder, men det er rart at kunne rydde op, OG slette uvæsentlige beskeder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 19:33

Godt Berpox, så er det ikke bare mig der hader "rod".. cyber, eller ej - det roder altså!

Skal jeg lave lidt "roderi" i dine private indlæg?! ..jeg kan godt

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-01-06 19:35

*LOL* hedder det vist Du kan da bare komme an! Bare du bruger een af de allerede oprettede indlægstråde Så roder det ikke VIRKELIG meget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-06 19:36

creamy,

du skriver bare til kandu, så får du svar

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-01-06 19:38

Ja ja - i 6 ud af 10 spørgsmål så får man da svar.... jeg bragte nu netop den med at kunne "rydde op" på bane næsten med det samme da muligheden for private beskeder så dagens lys. Dog uden svar endnu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 19:41

Ja ja, forskelsbehandling er en undervurderet kunstart!

Ans, kan bare det der med at få svar fra kandu Søren

Men jeg venter da bare. Søren har vel nok at se til!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-06 19:44

Næ næ, det var nu ikke Søren, der svarede mig i dag.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-01-06 19:51

Jeg tror såmænd både S ø r e n og R a s m u s får rigtig mange mails hver dag fra brugerne.

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 10 point
Dato : 17-01-06 20:17

Hmm, man fristes jo til at tro, at i har noget at skjule når i sådan vil slette private indlæg!

Tsk tsk tsk!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 20:17

Berpox, vil du straks og med det samme hoppe ned fra mig

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-01-06 20:22

Næ nej - der er skam intet at skjule....men sådan nogen "teste teste - mon det virker" beskeder - dem kan man da roligt rydde op i.

Skal jeg hoppe ned fra dig? Øv - det var ellers lige så hyggeligt.....

Nå, jeg må nok krybe til korset (uden tryk på "set") og lave mit logo tilbage igen.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 20:31

Fy, Berpox...Sådan at parre dig med mig - uden at spørge om lov først.
Lad det ikke ske igen - jeg vil være med, og ikke overrumples...din knold

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-01-06 20:36

"Dine øjne de skal se, se på det de gerne vil...."

Æv, så går spændingen da lidt af, gør den ikke? Hvis det er helt slut med overraskelsesmomenter?

Knold....al'så Det er virkelig det pæneste nogen har sagt til mig i lang tid.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-06 20:43

creamy

Nu har du lige fået lønforhøjelse

Skriv til kandu, hvis du er utilfreds.

Jeg er ikke mere tillidskvinde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 21:06

Citat
Men jeg venter da bare. Søren har vel nok at se til!

Hov hov Ans - mit citat antyder vel, at jeg ikke har travlt - og jeg har da bestemt ikke påstået, at jeg er utilfreds.. Blot gjort opmærksom på en funktion der mangler..

Placeringen i kandu.dk gruppen - indikerer (sammenholdt med teksten i mit startindlæg) at det egentlig slet ikke et spørgsmål til jer brugere..

Citat
Fra : Kandu.dk Vist : 144 gange Dato : 08-09-03 10:08
Kandu.dk gruppen er oprettet til at komme med ideer og forslag til kandu.dk

Sååååå, du behøver ikke fortælle mig, hvad jeg KAN gøre! ..Jeg har fuldt ud styr på både hvad jeg kan gøre - og hvad jeg kan forvente

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-06 21:15

Godt

Hvis du får det igennem med at slette privat indlæg, så er der lige noget, der skal gemmes før det bliver slettet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 21:26

> Kandu.dk (Søren ) ...

Jeg har lige opdaget, at profilen "kandu.dk" har to ubesvarede spørgsmål. Husk lige at lukke, eller annullere - ellers bliver I trukket i point

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-06 20:17

Tak for svaret calista.