/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
psf filer
Fra : eln
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 17-01-06 18:57

hvilket progam kan åbne en psb fil , jeg er ved et uheld kommet til at gemme en scannet opskrift i en psb fil ,istedet for at gemme i jpeg , så nu kan jeg ikke åbne filen ,min scanner er af mærket cannon og den gemmer i psb hvis jeg ikke husker at lave filnavnet om

mvh eln

Kommentar
Fra : jacob_waino

Dato : 17-01-06 19:11

Den kan åbnes med Adobe Photoshop

Kommentar
Fra : eln

Dato : 17-01-06 19:24

jeg har ikke adobe photoshop ,er der andre programmer der kan ?

mvh.eln

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-06 19:25

Det program som fulgte med Canon må da også kunne åbne og ændre den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-06 19:43

Nu skriver du i dit spørgsmåls overskrift PSF filer og inde i spørgsmålet står der PSB filer, så her er oplysninger om begge hvor du nederst på hver side kan se hvilke programmer du kan åbne med. Så du har sikkert allerede et program der kan åbne filen.

PSF-filer
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=psf

PSB-filer
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=psb&Search=Search

//bentjuul

Kommentar
Fra : eln

Dato : 17-01-06 19:48

der var nogle skrivefejl der skal stå canon ,og det er psf filer ikke psb undskyld eln

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-06 19:53

Så kan du se nederst på den side at bl.a. xnview kan åbne filen og du finder programmet her http://perso.wanadoo.fr/pierre.g/xnview/enxnview.html

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 17-01-06 20:01

Tak for svaret emesen.
selvfølgelig kunne programmet til canon det ,jeg gik ind under åbn og fandt opskriften og lavede den om til jpeg ,hvor dum kan man være!!!!!!!!!!!!!

mvh.eln

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 20:11

OK - det kender jeg godt.