/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kendskab til Nokia 6101 søges.
Fra : taliskoko
Vist : 659 gange
50 point
Dato : 17-01-06 16:58

Er der nogen Kandu'er der har en Nokia 6101 de kan fortælle lidt om.

Feks. Er knapper af det rene plastik eller er vi ovre i 6230 taster.???
Kan man se om der er sms på ydre-displayet når telefonen er lukket.??
Kan man bruge truetones til den.????

Accepteret svar
Fra : thaisontrine

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-06 17:15

Jeg syntes ikke den er plastikagtig i knapperne, og du kan se hvis der er bekeder i den lille skærm der er uden på telefonen, hvad angår truetones må jeg være dig svar skyldig, men jeg vil tro du kan bruge dem, men jeg ved det ikke.
Det er ikke mig men min søster der har en og hun er glad for den.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-01-06 17:31

Ok... Tak. Ja, den skal afløse min 6230, så det er lidt over i den boldgade i hvertfald mht. udseende. Men der et par af Nokias klaptelefoner der var ren plastik i knapper. Det holder jo ikke en meter. Så derfor dette specifikke omirng knapper.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 17-01-06 20:38

Ja det er rigtig, min anden søster har også en klaptelefon fra Nokia en 6060, og det er ren plastik mobil, den virker som legetøj.

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 17-01-06 23:22

Tak for svaret thaisontrine. Telefonen er bestilt.