/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Top søgeord
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 1944 gange
500 point
Dato : 16-01-06 21:14

Jeg har tidligere brugt http://www.beyondmarketing.dk/03s.%20-%20soegemaskineoptimering_TOP_søgninger_på_Internettet.beyondmarketing.dk/soegemaskineoptimering_TOP_søgninger_på_Internettet.beyondmarketing.dk.htm til at finde de mest brugte søgeord, men den virker ikke mere....

Når jeg søger på nettet syntes jeg kun at kunne finde
top 10
top skandinavien
top efter kategori
top seneste time/døgn

Det jeg skal bruge er en top 100-1000 mest benyttede søgeord og/eller sætninger.... Internationalt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 21:33
Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 16-01-06 21:50

1) Der er ikke noget
2) Der er ikke noget
3) Der er ikke noget
4) Der er ikke noget
5) Der er ikke noget

Der er ingen topliste nogen steder

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-01-06 22:58

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 23:18

Nøehh... og der er ellers mange tusinde sider om emnet, men tilsyneladende koster den slags oplysninger 'rigtige' penge. 750 US$ om måneden for en dagligt opdateret raport så jeg et eller andet sted og sikkert mere hvis man ønsker helt specifikke stats som dine.

Jeg har hverken tid eller interesse i at læse ALT igennem, men prøv at kigge her:

1.) http://www.saliu.com/Search.htm
2.) http://www.pandia.com/searchworld/2001-31-keywords.html
3.) Dette ligner i mine øjne noget :http://www.mall-net.com/se_report/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 23:27
Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 16-01-06 23:35

Jabus.... Det er også kun top 10 i kategorier
Molokyle.... Du plejer ellers at være så hård til det....... Der var heller ikke noget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 23:43

konkurrencesvar.dk ->

Jeg har såmen bare haft en rigtig off-day, hvor alt er gået i skuddermudder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-01-06 00:42

Her er en topliste: http://www.eniro.dk/noeglehullet/
alimak

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 17-01-06 00:49

Alimak..... Det er også kun
* top 10
* top efter kategori
* top seneste time/døgn

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-01-06 01:31
Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 17-01-06 01:48

Alimak.... Det er stadig ikke intenationale, og stadig seneste time/døgn

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 17-01-06 01:49

internationale

Annuller spørgsmålet
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 18-01-06 15:46

Jeg har desværre ikke modtaget noget svar som jeg kan bruge, og annullerer derfor dette spørgsmål