/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha
Fra : migBECOOL
Vist : 633 gange
15 point
Dato : 16-01-06 20:22

tegninger over en gearkasse hvordan man samler det hjælp

hilsen michael

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-01-06 21:34

Du skal bare svejse det sammen. ALT kan samles med en svejser!

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 16-01-06 21:48

Fuck du er dum at høre på
var det det jeg spurgte om

OG LAD VÆR MED AT KOMME MED SÅDAN NOGLGE DUMME BEMÆRKNINGER IDIOT

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-01-06 02:59

Rolig nu

Du skal bare lære lidt mere om finmekanik - så vil du lære at ALTkan skilles ad og samles igen med en skærebrænder og en svejser. Det er helt det samme med din gearkasse - og så er du også fri for at den rasler bagefter. Det er de Yamaha gearkasser ret slemme til. Når du har samlet den skal du mose en banan og stoppe derind, så kører den evigt - det er vildere end teflon når det kommer i en gearkasse.

Du behøver ingen tegninger over sådan en - den kan kun samles på en måde.

HVORFOR RÅBER DU OG KALDER MIG IDIOT?

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 15 point
Dato : 17-01-06 05:19

Hvis du har en email adresse kan jeg sende dig nogle tegninger over gearkassen til en Yamaha 4 G

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 17-01-06 11:27

ja michael_johansen90@hotmail.com hurtigs mulig tak michael_30

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 17-01-06 16:54

jeg vil også gerne bede om tegningerne tage_rasmussen@hotmail.com

på forhånd tak

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-01-06 18:58

Hej
Jeg har lige sendt dem pr. mail. Jeg håber ikke at det er en MSN mail i har, for så kan den muligvis ikke modtages fra jeres side af, da den fylder næsten 5mb.....
Hilsen Michael_30

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-01-06 19:01

Flash77 de fleste herinde prøver på at være seriøse......

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-01-06 19:08

Skulle i ellers have spørgsmål... så bare kom med dem.....
Jeg har nemlig selv renoveret min Yamaha sidste sommer, så jeg ved hvor meget det kan drille.....

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 17-01-06 19:21

okay... min mail burde kunne tage 250 mb. det reklamere den da med

det lyder godt hvis du kan svre på nogle yamaha spørgsmål på et tidspunkt for jeg skal måske renovere min motor på et tidspunkt...

har du evt. et godt overskuelig lednings diagram over en DX fra 78?

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-01-06 19:29

I det Yamaha Reservedels-katalog som man kan få gratis nede ved THansen, er der et kanon godt el-diagram over Yamaha.......

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 17-01-06 19:35

okay ja... jeg synes bare det er så småt så det ikke er til at se ordenligt...

har lige modtaget din mail MANGE TAK FOR DET... det er virkelig sukkertøj hi hi

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 17-01-06 19:44

tænkte på har du scannet hele den der bog ind for så ville jeg da meget gerne se den hvis man kunne maile den

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-01-06 19:58

Nej jeg har ikke skannet hele bogen ind....... men det kan jeg da gøre, og derefter kan jeg da godt sende den til dig......
Der går måske lige et par dage inden du får den......

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 17-01-06 20:09

skønt skønt du må sige hvis du gerne vil have noget for den... for det er virkelig bare super...
det bare mums for mig som intressere sig for de lidt ældre knallerter

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 17-01-06 20:09

skønt skønt du må sige hvis du gerne vil have noget for den... for det er virkelig bare super...
det bare mums for mig som intressere sig for de lidt ældre knallerter

Kommentar
Fra : vmax6

Dato : 19-01-06 19:23

hvis det er må du da også gerne sende det til mig. katapouser@hotmail.com
ville da være dejligt,,, skal nemlig igang med min yamse her en af dagene se den da evt.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=56053

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 20-01-06 20:02

Hej
Jeg sender mailen nu.....
Du kan også se lidt billeder fra dengang jeg renoverede min Yamaha http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?id=41440

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL

Dato : 02-02-06 00:10

Tak for svaret michael_30.