/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
stil plzz hurtigt
Fra : needhelp
Vist : 636 gange
55 point
Dato : 16-01-06 11:44

jeg der ne der vil hjælpe mig her. at bruge at retten og se om den er god. eller der er noget der skal slettes jeg skal skrive om /Skriv om det ondeste du selv har gjort, om hvorfor du gjorde det, hvad du følte og hvad du tænker om det nu. Du kan også skrive om det ondeste du snogensinde selv er blevet udsat for, om hvad det gjorde ved dig, hvad det fik dig til at føle, og hvorfor du tror det blev gjort.

DET ER MIN STIL
jeg kunne huske i 7 klasse. Vi havde dansk vi havde det alle sammen sjovt. Men da vores lære skulle ned og hente nogle papir eller noget gik vi bare rund i klassen. Men lige pludslig. Var der en dreng der begyndte at viske til den andre imens de kigget på mig. Lige pludslige kigget alle sammen på mig og begynde at grine. Det var ikke sjovt at hele klassen kigget på mig og begyndre at grine jeg begynde at blive rød i hovde det var så pinligt. Jeg viste ikke hvad det var så jeg begyndte at sige til dem hvad er der, hvad er der jeg begynde at tørre min næse tror det var en busse mand hehe. Men det var det ikke først til sidst jeg begyndte at græde så stoppet de. Så kom læren på og spørgte hva der var sket han snakke med den dreng der startet det hele og sagde undskyld. Så spørgte jeg ham hvorfor grinet i af mig. Han sagde det var ikke noget skulle bare se hvordan du reagere. Jeg tænkte sikke en idiot. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det de gik lige gennem mig. De gik forbi min skjold eller hvad skal jeg sige det gjore så ondt at ens egen venner begynde at grine a en i klassen alle sammen det var ikke sjovt. Jeg ved ikke hvad de tænkte der da de begynde at grine kunne de ikke tænke det var syndt for ham jeg tror de skulle bare have noget sjovt at se på.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 55 point
Dato : 16-01-06 12:31

Jeg kan da gøre et forsøg, om du så kan bruge det er op til dig selv.

Det var i 7. klasse, vi havde time i dansk. På et tidspunkt går læreren ud af klassen for at hente noget papir. Vi begyndte at gå rundt i klassen imens, og lige pludselig er der en dreng der begynder at viske til en af de andre drenge, imens de kigger på mig begynder de at grine, og hele klassen kikker på mig, jeg begynder at blive rød i hovedet for det var så pinligt. Jeg vidste ikke hvorfor de
grinede, og spurgte dem om hvad de syntes var så sjovt, jeg begyndte at tørre min næste for jeg
troede der sad en bussemand, men det gjorde der ikke, først da jeg begyndte at græde stoppede de drillerierne. Da læreren kom, spurgte han hvad der var sket, og han snakkede med den dreng der startede det hele og fik ham til at give mig en undskyldning. Jeg spurgte min klassekammerat om hvorfor de havde grinet af mig, han sagde at der ikke var nogen grund, men at han bare ville se hvordan jeg ville reagerere når de alle grinede af mig. De (her ved jeg ikke hvordan jeg skal udtrykke det så her må du selv lige rette til) sårede mig bare så meget, det gjorde ondt at ens venner begyndte at grine af en i klassen, det var bestemt ikke sjovt. Jeg ved ikke hvad de tænkte på da de begyndte at grine af mig, jeg tror de bare ville have noget sjovt at se på, uden at tænke på, at jeg ville blive ked af det

Nu har jeg prøvet sådan nogen lunde i dit sprog

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-01-06 12:50

Har rettet de værste stavefejl.
Du burde hente Open Office, den har stavekontrol.
--------------------------------------------------------------
jeg kunne huske i 7 klasse. Vi havde dansk vi havde det alle sammen sjovt. Men da vores lære skulle ned og hente nogle papir eller noget, gik vi bare rund i klassen. Men lige pludselig, var der en dreng der begyndte at viske til den andre, imens de så på mig. Lige pludselig så alle sammen på mig, og begynde at grine. Det var ikke sjovt at hele klassen havde set på mig, og var begyndt at grine. Jeg begynde at blive rød i hovedet, det var så pinligt, jeg vidste ikke hvad det var, så jeg begyndte at sige til dem hvad er der, jeg begynde at tørre min næse, tror det var en bussemand ” he/he”. Men det var det ikke før til sidst, jeg begyndte at græde.
Og så stoppede de. Så kom læren på og spurgte hvad der var sket, han snakkede med den dreng, der havde startet det hele og sagde undskyld. Så spurgte jeg ham hvorfor, han havde grinet i af mig. Han sagde det ikke var for noget, han ville bare se hvordan jeg reagere. Jeg tænkte sikke en idiot. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, det gik lige gennem mig. Det gik forbi mit skjold, eller hvad skal jeg sige. Det gjorde så ondt, at ens egen venner og andre, begynde at grine af en i klassen, det var ikke sjovt. Jeg ved ikke hvad de tænkte, da de begynde at grine, men kunne de ikke tænke det var synd for mig, jeg tror de bare ville have noget sjovt at se på.

Kommentar
Fra : andersit

Dato : 16-01-06 13:00

Jeg synes det er en god stil. Jeg har rettet kommafejl, punktum, og stavefejl desuden lidt sprogligt. Du kan jo altid fortælle din lærer, at du har fået hjælp.

Det ondeste, jeg nogensinde blev udsat for.

Jeg kan huske engang i 7. klasse, vi havde dansk, vi havde det allesammen sjovt. Men da vores lærer skulle ned for at hente nogle papirer eller noget andet, begyndte vi bare at gå rundt i klassen.
Lige pludselig var der en dreng, der begyndte at hviske til de andre. Alle kiggede på mig og begyndte at grine. Det var ikke sjovt, at hele klassen grinede af mig. Jeg begyndte, at blive rød i hovedet. Det var så pinligt.
Jeg vidste ikke, hvad det var, så jeg begyndte at spørge dem om, hvad der var galt. Jeg begyndte at tørre min næse, jeg troede, det var en bussemand, hehe.
Det var først tll allersidst, da jeg begyndte at græde, at de stoppede.
Så kom læreren og spurgte, hvad der var sket. Han snakkede med den dreng, der havde startet det hele. Han sagde undskyld, og jeg spurgte ham om, hvorfor de havde grinet af mig. Han sagde, at der ikke var noget. De skulle bare se, hvordan jeg reagerede. Jeg tænkte " Sikke en idiot."
Jeg ved ikke hvordan, jeg skal forklare det. De gik lige igennem mig. De gik forbi mit skjold, eller hvad skad jeg sige. Det gjorde så ondt at ens egne venner grinede af en i klassen alle sammen.
Det var ikke sjovt.
Jeg ved ikke, hvad de tænkte der, da de begyndte at grine. Kunne de ikke tænke, at det var synd for mig?
Jeg tror bare, at de skulle have noget sjovt at se på.

Håber du kan bruge det.
Anders

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 16-01-06 13:05

jeg har skrevet en mail til dig.

frieda

Godkendelse af svar
Fra : needhelp

Dato : 16-01-06 13:58

Tak for svaret Nordsted1.

tak men det er forsent nu har aflevet den nu :S men tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-06 14:01

Selv tak, en anden gang må du lige komme med opgaven noget før