/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hey et chat klient man selv putte ip adr~
Fra : banditten2002
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 16-11-02 23:51

Hej med jer...
Er der en der ligger inde med en link,på en chat klient eller chat program, hvor man selv kan putte ip adresser ind i, altså så man kan komme ud over brugen af en browser, og det ville også være rart hvis man kunne lave en log fil og samtidig hammer på et chat rum...

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-11-02 08:52

Hej Banditten,

det kommer helt an på hva' du mener... ka' du evt. prøve at forklare lidt mere...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : banditten2002

Dato : 17-11-02 16:24

Det jeg mener er en rå chatcilent eller et program om man vil hvor man selv kan kan putte ipadresserne ind på diverse chatrum, så man fek.s slipper for at bruge internet exploren, hvis man vil chatte uden banner reklamer og alt andet muligt der ligger på en chat side, som åbnes med en browser...

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-02 23:59

Hej Banditten,

tja... det blev jeg nu ikke meget klogere af...

men hvis det er fordi du vil ha' adgang til en side hvor der er en chat... a la f.eks. Ofir chat, eller en anden chat der foregår via browseren, så ka' du ikke umiddelbart bare lave en klient, der ka' logge sig på det websted... med mindre du hacker webstedet og finder ud af hvordan der er implementeret osv. og så laver en klient der passer dertil... så hvis det er sådan nogle chatrum du henviser til og vil benytte en klient til... er det meget besværligt og næsten umuligt m.m. du ved hvordan det ska' gøres... og jeg har ikke lige lyst til at hacke en side for at finde ud af hvordan det funker...

hvis det bare er fordi du vil chatte med folk, så ka' du f.eks. som Phylock nævner bruge ICQ eller andre instant messenger programmer, f.eks. også MSN eller Yahoo messenger...

ellers så prøv at specificere en side hvortil det er du ønsker en løsning, ellers er det altså ret svært at vurdere... måske er det muligt... men det kommer som sagt helt an på hvordan de har lavet chatstedet... så hvis du ønsker et mere præcist svar, må du komme med nogle eksempler...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : banditten2002

Dato : 18-11-02 00:24

Tak for svaret strarup. Det er et rimligt svar, det var noget al ofir og den slags chatsteder jeg tænkte på..

Banditten2002