/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Til Trine08
Fra : Jernladyen
Vist : 761 gange
100 point
Dato : 16-01-06 03:39

Hej Trine.
Jeg synes, det var et rigtig godt tip med den hobby. Han var godt nok skrap. At der så er nogle, der ikke kan se det, forbavser mig ikke spor. Du får lige ***** + ***** .
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-06 11:33

Tak, hvor er det pænt af dig :)

Ja, utroligt at han kan, han for det til at se så nemt ud.

Jeg håber at solen også skiner ved dig.
Her på fyn er vejret flot.
Ha en rigti go mandag.

Hilsen Trine

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-01-06 17:08

Tak for svaret Trine08. Ja, han var god. Men jeg tror nu ikke, det var tilnærmelsesvis så nemt, som det så du til.

Jo, vejret har også været flot her på Sydsjælland. Herligt med noget sol.
Håber, du også har haft en god dag. Det meste af den er jo efterhånden gået.
Hilsen Jette