/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping italien hvor?
Fra : Burt
Vist : 3852 gange
100 point
Dato : 15-01-06 22:25

Vi er en famille med 3 børn (2,6,8), som planlægger at tage på camping ved Adriaterhavet eller Gardasøen. Er der nogle der har nogle gode erfaringer og kan anbefale en plads, som er meget børnevenlig og med stort pool område? Vi regner med at leje en mobilehome på pladsen.

Hilsner
Mai-britt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 22:31

Hele Lidoen har ca 35 campingpladser, tæt på Venedig. Vi har været på denne et par gange

www.marinadivenezia.it alletider børnevenlige campingplads, legeplads, strand, børnepool, lille tog mange flotte toiletbygninger, faktisk er det en hel by

Kommentar
Fra : Marina_Hasseriis

Dato : 16-01-06 07:59

Jeg kan kun tilslutte mig Nordstedts anbefaling. Men jeg tror allerede nu i er for sent ude men hensyn til leje af en mobilehome på en campingplads i jeres ønske område i Italien. Erfaringer viser, at man allerede i efteråret skal bestille, hvis man ønsker at leje en mobilehome eller en hytte på en campingplads i Italien.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 16-01-06 08:44

http://www.gardenparadiso.it
dette sted har vi fået anbefalet af nogle venner vi er 2 voksne og 1 barn (1)år som drager afsted i
3 uger det læder vi os meget til jeg kan kun sende opfordringen vidrer der er plads nok ( ha)
150000 kvm og alt på siden kan læses på Dansk.

Held og lykke med søgningen og god ferie

Zita

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 16-01-06 09:06

Jeg kan varmt anbefale Camping Lido tæt ved Lazies, Gardaland m.m.
Se www.campinglido.it

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 21-04-06 14:01

det har jeg da helt sikkert.....
camping Vigna sul Mar...der har jeg været nok 14 gange....det ligger lige ned til vandet og der er den dejligste swimmingpool til både store og små......der er legeplad og underholdning for børn i hele sæsonen.....
hjemmeside: www.campingvignasulmar.com
og camping "spaggia e mare"..som ligger ikke så langt derfra med samme ejer og lækre områder og byen Porto Garibaldi lige rundt om hjørnet....
hjemmeside: www.campingspaggiamare.com..
begge ligger i det naturskønne Emiglia Romagna ikke langt fra hovedbyen Ferrara og ikke å langt fra Ravennna, en vidunderlig by med en masse historisk kunst i form af kakkeldekorationer i kirkerne mm.
der ligger andre små skjønne byer og få km. fra stedet ligger den lille by commacchio, som kaldes for minivenedig, da den ligger under havets overflade og manb har mulighed for at blive sejlet rundt i små gondoler af de lokale pensionerede fiskere....gratis..men elvfølgelig gir manb dem en skilling for ulejligheden......
jeg er kommet der siden min egen søn var ca 7 år...men nu rejser jeg dertil alene, især også fordi, jeg har så mange lokele venner dernede efter så mange år....
folkene fra denne egn er meget nemme at omgås og komme i kontakt med, hvis man ønsker det..
en skøn plads og udenfor højsæsonen dejlig roligt....
kører i selv, tager det alt efter vejrforhold og tidspunkt...ca.24 timer inkl overnatning i evt. tyskland...det gør jeg som regel på privatpension...zimmerfrei...det er ret billigt....kør væk fra autostradaen...
lad være med at køre hjemmefra on fredagen eller lørdagen...alt for megen trafik...ulideligt...
ønkes mere info....skriv gerne..vil med glæde hjælpe alle dem der lytrer dette dejlige land og disse dejlige mennesker....
ciao missjosephine