/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Quicktime til superVCD
Fra : ruffi
Vist : 422 gange
274 point
Dato : 15-01-06 21:09

Forsøger at brænde en Quicktime fil, fra Olympus kamera, til en supervcd ved hjælp af NERO 6.6.08.
Den kommer frem med følgende" Kan ikke forberede data til brænding: omkodning af videoer mislykkedes ( intern fejl 1004 ).
Det kan godt lade sig gøre på min egen maskine, men ikke på min kollega's, som jeg gerne vil hjælpe.
Der er samme NERO ver. og samme Quicktime fil på begge maskiner, måske noget med kode programmer, jeg kan bare ukke finde ud af hvad, har prøvet at sammenligne.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-01-06 22:49

Prøv at downloade DVDSANTA , det er det jeg bruger når jeg optager TV fra com. og skal brænde det ned. Det laver filer om til vcd og svcd.

Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 19-01-06 23:01

Der skal helst ikke bruges andre programmer end nero. Det kan jo lade sig gøre på min maskine, så fejlen skal bare findes på hans maskine??
ruffi

Annuller spørgsmålet
Fra : ruffi

Dato : 18-07-06 00:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Problemet blev løst med et andet bundkort i kollegaens maskine.