/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
opsætning af e-mail på w800i
Fra : mh1979
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 15-01-06 18:25

Jeg skal have opsat min mobil til at hente og sende mails.
Jeg har Telia ekspress og har derfor været inde på deres hjemmeside, og hente opsætning, men den henter en udgående server adresse: smtp.gprs-connect.dk og så kan jeg ikke få kontakt til serveren.

Jeg har derfor rettet udgående server til: mail.tele.dk og nu kan den oprette forbindelse til serveren, men den sender ikke.

Nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 16-01-06 08:53

Du kan også prøve via sonyericsson.dk og kig efter Opsætning af telefon.

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 16-01-06 08:59

kig her :

www.mobildebat.dk

Der finder du et søgefelt og derinde skriver du evt. "opsætning - email - telia" eller hvad du nu finder på, der er også masser af søde mennesker med stor forstand på netop mobiler som gerne hjælper hvis du evt. opretter dig og skriver et indlæg om hjælp derinde.

Ellers kunne du jo lige ringe til telias kundeservice og hører om din mobil har gprs opsat rigtigt, og om det er den rigtige adresse du får i opsætningen

Annuller spørgsmålet
Fra : mh1979

Dato : 17-01-06 16:07

hverken sony Ericsson eller Telia kunne hjælpe mig