/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Spørgsmål
10  jkrjk2 12139
Gave!!! - desperat!!!
Fra : beckski
Vist : 815 gange
50 point
Dato : 15-01-06 17:13

HEJ!
Jeg skal til middag hos en kvindelig dr.phil. på ca. 60 år
hun ejer alt og har penge nok ....
hvad giver man i venindegave ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 17:17

en plomberet cd, men selvfølgelig hvis det er her til aften du'r det ikke, så må du på tanken, og finde en lækker æske chokolade

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 15-01-06 17:19

en lækker håndcreme, badesæbe, bodylotion eller lign. parfume er altid en dejlig gave for en kvinde.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-06 17:20

Synge en hyldestsang................hvis du kan altså.

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 15-01-06 17:21

ok hvis det er nu i aften så et dameblad. Femina alt for damerne m.v. samt chokolade. Alt efter hvor du bor er der dog banegårde der har et bredt udvalg af forskellige badesæber og cremer.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-01-06 17:22

Hvad må det koste? Ellers er mit forslag en flot buket blomster, en lækker body lotion eller måske en parfume eller andet duftvand.

Hilsen
grethes

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-01-06 17:30

Gå i mates eller en form for helseforretninge for find nogle dejlige "grove" svampe som man kan skrubbe sig på kroppen med du ved for at løsne de døde hudsæller.... find en kurg og køb nogle cremer og lidt duftevand og hark det hele ind i cellofan - så ligner det en million gave....

god fornøjelse

/TC

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 17:34

2 biograf billeter...hun komme sikkert sjældent til sådan noget.
Syntes altid det er en fed oplevelse at komme ind og se en ny film.
Måske enda især når man er så gammel...så tænker man slet ikke på at gå i biografen

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 15-01-06 17:42

trine08 - gammel???? hun er kun 60 og så er hun uddannet - hun er bestemt kun midaldrende. Gammel er man når man er 80.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-01-06 18:24

Jeg er ret sikker på, at det ikke er i aften, så du kan godt nå at smutte ind i en lingeriforretning og køber noget lækkert undertøj eller natkjole. Hvis det koster mere end du har tænkt dig, så noget godt rødvin, lækker creme, chokolade e.a.
Det skal bare være i forkælelsesafdelingen, en af de ting man somme tider ikke selv får købt.

Trine dog - min mor på 67 går til ridning og cykler gerne 70 km................

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 15-01-06 18:44

En sudukobog.

En spændende madolie og eddike.

Et besøg i et fitnesscenter.

mvh
qfha

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 15-01-06 18:55

Jamen det er da indlysende !!!!! har hun alt skal hun da have en god indbo forsikring
(kunne bare ikke lade være)

Hvad med en billet til en teater forestilling hvis det har hendes interesse???

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 18:57

Ja okay, 60 år er selvfølgelig ikke så meget som jeg lige fik det til at lyde...
TheRepley< så er hun sgu i bedre form end mig

Nå, stemmer stadig på biograf billeterne.
Men altså.. jeg giver altid biograf biletter til alle......sååå...

Eller så måske sådan en bog om det der Kinesiks indretning af huset,,,så man kommer i balance med sig selv.
Kan ikke huskle hvad det hedder.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-01-06 19:43

Hun skal da have et gavekort til massage eller skønhedsklinik!!!

Det er den perfekte gave til kvinden, der har alt

Vaxen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-01-06 19:52

En kvindelig Dr.Phil har jo sikkert nok at se til, så bag du nogle dejlige boller og en bradepandekage. Del lækkerierne op så de er lige til fryseren - selvfølgelig med fine røde sløjfer på

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 20:29

En kvindelig dr.phil?!

Jeg mødte i 2004 den mandlige dr. Phil i Australien...

Han har (hvisker) en frygtelig "dårlig ånde", så måske en mundspray!!

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 16-01-06 11:34

Tage en "tøse-tur" til DGI-Byen og bliv plejet med massage e.lign.

Køb en god bog - ikke faglitteratur, men fx. en krimi - det er nok længe siden hun har læst noget afslappende.

AMP

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 22-01-06 09:20

Jeg tror vi skal gå udfra, at beckski har været så desperat, at hun helt har opgivet ævret

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 22-01-06 14:02

Beckski var til middagen i går ....
vi endte med en nutrilogie 1, nutrilogie Levres og en Lipidiose Mains ....
så .... det blev hun glad for
og beckski er naturligvis en mand!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-01-06 14:04

Og hvad er så det dersens nutrilogie for noget?!

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 22-01-06 14:13

vichy-produkter