/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Link i Firefox
Fra : 73007300
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 15-01-06 16:47

Jeg har hele tiden kunnet åbne Outlook i Firefox fra "Funktioner>Læs post", men det kan jeg ikke efter at jeg har installeret Thunderbird for at prøve det. Thunderbird er slettet igen. Kan nogle hjælpe.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-01-06 16:54

Du skal sætte Outlook som standard emailprogram igen!
Åben Outlook og gå ind under Funktioner> Indstillinger > andet og sæt flueben i Gør Outlook til Standardprogram for email .....

Kommentar
Fra : 73007300

Dato : 15-01-06 17:42

Der er ikke noget der heder "Gør Outlook til Standardprogram" det nævnte sted. Jeg tror vi er enige om at det er Microsoft Outlook. Når jeg klikker på "Ny besked" i funktioner i Firefox, åbner Outlook godtnok.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-06 18:26

Du skal højre klikke på Start klik på Egenskaber og Tilpas, der skal du vælge Oulook til Vis i menuen start, der efter skal du klikke på Start vælg Angiv program adgang og standarder under Brugerdefineret sætte Outlook som standard e-mail program, der skal måske en genstart af computeren til, før det virker

Godkendelse af svar
Fra : 73007300

Dato : 17-01-06 18:08

Tak for svaret o.v.n..