/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
bilferie til Italien
Fra : summergirl
Vist : 5023 gange
30 point
Dato : 15-01-06 13:53

Hej, vi er en familie på 4, som gerne vil en tur til italien til sommer. Vi regner med bilferie , men vi ville høre om nogen evt. har et tip til en god ferie i Italien. Summergirl

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 15 point
Dato : 15-01-06 14:16

Hej
Prøv lige og kigge dette link: http://www.appartamentialpoggiolo.it/ På undersiderne finder du fotos og grundplan over de forskellige lejligheder.
/PG

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 14:19

Hej.

Vi har et par gange været på denne flotte og store campingplads tæt på Venedi

www.marinadivenezia.it den ligger på Lidoen, hvor der er ca 35 campingpladser

Vi har også set på denne plads, som er den del billigere, men vi har ikke været der endnu

www.campingsabbiadoro.it

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 15-01-06 15:15

God tur
hvis i bliver oppe i nord Italien så må i ikke køre hjem før i har besøgt fristaden Sankt marino som liger ved Rimini og Venedig, men så skal i ta en tur op omkring Como søerne og bjergene det er på den anden side af bjerget når i køre ned i Italien, nord for Gardesøen og Torino/milano.jeg går ud fra at i køre over Brenner passet det er den hurtigste vej til ferien

GOD FERIE
FRA EN SOM HAR KØRT DER EN GANG OM UGEN

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 15:20

Jeg kan sq ikke li' Brennerpasset, men vi kører også med campingvogn Vi kører via Insbruck, og snupper i stedet 28 tuneller, så jeg kan slippe for at sidde der og kikke ned i gulvet med hjertet oppe i halsen. Hvis i er i Norditalien, må ikke heller ikke snyde jer selv for en tur til Venedig. Italien
er et dejligt land, men pænt dyrt at holde ferie i.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 15:47

Det var godt nok let og forståeligt dansk jeg der fik skrevet. Jeg ville have skrevet, at hvis i var i Norditalien, må i ikke snyde jer selv for en tur til Venedig

Kommentar
Fra : katho

Dato : 15-01-06 16:41

Hej

Nu ved jeg ikke hvor store dine unger er, men her er noget til en familie med ikke helt store børn:

En campingplads ved Lago de Ledro, ligger i norditalien, 17 timers bilkørsel derned, skøn natur, tæt på gardasø, men ikke så turistet. Mulighed for vandreture, bade, slappe af uden alt for mange tourister. Hvis man har behov for et legeland, ligger Gardaland i nærheden.

Her var linket
http://www.camping.it/english/trentino/alsole/
Katho

Kommentar
Fra : summergirl

Dato : 25-01-06 23:36

tak for de komentare som jeg har fået på mit inlæg. Vil lige høre om der er nogle fordele ved at bestille ved Dansk bilferie eller lign., fremfor at bestille direkte på en campingplads i Italien. Det er vel billigere at bestille direkte?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-06 06:44

Jeg vil da tro det er billigere, at bestille direkte. Her er linket til Dansk Fri Ferie, så kan du prøve

at sammenligne priserne http://www.friferie.dk/ God tur

Godkendelse af svar
Fra : summergirl

Dato : 26-01-06 23:19

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : pete100

Dato : 01-06-07 00:48

Hej,
Dansk Bilferie ( www.danskbilferie.dk ) giver prisgaranti og mange gange vil du opleve at kunne få det billigere gennem et rejsebureau som Dansk Bilferie end direkte på campingpladserne. Jeg har været på camping i Italien de sidste 6 år og bestiller altid gennem Dansk Bilferie og har undersøgt priserne når jeg kommer frem til campingpladserne og Dansk Bilferie er som regel billigere. Søger du specifikt information omkring camping i Italien kan du kikke på www.danskbilferie.dk/camping-italien.html