/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Organisering af foretrukne.
Fra : k_m_s
Vist : 460 gange
500 point
Dato : 15-01-06 13:38

Hej alle.

Er her en der sidder med guldægget, med hensyn til at få opdelt sine foretrukne på en overskuelig måde.

JEG MENER IKKE ved hjælp af alle de programmer der også kan checke når der er ændringer eller siden ikke eksistere mere.

JEG MENER ved hjælp af dækkende mappe-navne og god opdeling i mapper af de forskellige sider, så jeg ikke lige pludselig sider med en mappe der hedder foretrukne-pc-sw-TIPS. i mappen tips kan jeg hurtigt få puttet rigtigt mange sider i, så det bliver meget uoverskuligt. (Jeg mener også med hensyn til samfundet, fritid, m.m.)

Ja, jeg samler nok mange sider sammen men håber der er en der har en ide, selvom det er et lidt omfattende spørgsmål.

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-06 13:53

Når du klikker på Foretrukne oppe i øverste værktøjslinie, kan du klikke på Arranger foretrukne, der har du mulighed for oprette ny mappe og flytte link fra en mappe til den nye, eller mellem to eksisterende mapper, når du vil redigere klikker du på en mappe i menuen til højre, den åbner så og du kan markere det link du vil flytte eller måske slette

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-01-06 13:54

Hey.

Jeg har en del sider, liggende i foretrukne.
Og jeg har netop valgt at lægge dem ind i mapper, f.eks
jura, uddannelse, butik/handel, nyheder/radio/tv mv.
Det synes jeg er en god ting og meget overskueligt.

Samtidig med du lægger dem ind i mapper, går du lidt igennem, hvilke af de sider her bruger jeg ikke, og dem du så ikke bruger, væk med dem.

Men gå ind i "foretrukne" "aranger foretrukne" og sæt dem i mapper. med tilhørende navne, med er godt.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-01-06 13:56

Og inde i mapperne, kan du igen lave mapper til opdeling.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-01-06 15:02

Blot et enkelt eksempel, jeg har f.eks. en mappe der hedder
Webudvikling herunder har jeg så flere mapper
Html
Flash
Fonte
Javascript og i de mapper har jeg også undermapper, f.eks. her har jeg en der hedder
Tutorials

Der ligger mange flere mapper og undermapper i Webudvikling, men er blot et forslag til at strukturere Foretrukne. I sidste ende er du den eneste der har mulighed for at strukturere dine links ordentligt.

//bentjuul

Annuller spørgsmålet
Fra : k_m_s

Dato : 29-11-06 15:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål