/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Spørgsmål
10  briani 27459
Det levende
Fra : okjk
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 15-01-06 11:26

Hej - har installeret Det levende dankarkskort - men får fejlmeddelse når jeg vil køre programmet - har vedhæftet et link der viser et skærmdump af fejlen
http://peecee.dk/?id=25857

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-01-06 11:46

Den har du vist ikke fået dumpet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-01-06 11:52

Det var jo et doc. du skulle kun have brugt et billede for det er meget småt og vanskeligt at læse. Den fejl har jeg ikke oplevet på DLD

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 15-01-06 12:02
Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-01-06 13:50

Til: huntermis - ellers et godt bud - har forsøgt, men den bliver ved med samme meddelse - nu skulle det være tydeligere.

http://peecee.dk/?id=25883

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-01-06 14:21

Som nævnt har jeg ikke set den fejl før, men har oplevet andre.
DLD kører med Borland Engine (databasesystem) og derfor skal alle andre programmer være lukket ned under installationen også Antivirus.
Før du geninstallerer skal du fjerne den gamle installation og tømme din Temp mappe under Documents &settings- brugernavn-Lokale indstillinger - Temp

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-01-06 15:04

Hmm - har prøvet af/reinstallation - uden held og huntermis løsning klarede heller ikke problemet - ærgerligt - kortet virkede fint på min gamle ps for et par måneder siden - vil lige se om der dukker en løsning op.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-01-06 15:04

ps=pc

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-01-06 15:08

Hvis du har andre programmer der bruger Borland kan opsætningen der være årsagen.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-01-06 15:13

Ok - ved intet om borland - og slet ikke om opsætningen - sååee - er lidt lost i denne sag.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-01-06 15:25

Jeg kan ikke hjælpe dig med anvisninger da jeg plejer at forsøge mig frem.
Jeg spekulerer lidt på om programmet er XP kompatibelt da jeg anvender det på Windows 2000 og det kunne jo være en årsag da der er tale om et besynderligt program der nu er udgået.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-01-06 15:34

Ja det kan du nok have ret i - kørte den der kompatilibitets ting som findes i xp - men ja nu lader jeg lige sagen hvile lidt - inden jeg angriber den igen

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-01-06 15:34

Ja det kan du nok have ret i - kørte den der kompatilibitets ting som findes i xp - men ja nu lader jeg lige sagen hvile lidt - inden jeg angriber den igen

Annuller spørgsmålet
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 14:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål