/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlocking af nokia 3310
Fra : fireball
Vist : 379 gange
38 point
Dato : 16-11-02 20:21

Jeg skal i gang med at prøve at unlocke min 3310 og har derfor læst en del indlæg fra alle jer der har forstand på dette.
Der bliver snakket om et nki kabel hvad er dette, og hvor kan det købes??
kan et alm. datakabel ikke bruges??
Hvad er den nemmeste og sikreste metode til at unlocke en nokia 3310??

På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 16-11-02 22:46
Accepteret svar
Fra : Rastafari

Modtaget 38 point
Dato : 20-11-02 09:22

Den sikreste måde er helt klart at få gjort det gennem din Operatør da dette også er den rigtige måde at gøre det på.

Mange af de programmer man kan hente fra nettet låser ikke telefonen rigtig op. Ligeså snart du får telefonen opdateret vil den være låst igen.

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 20-11-02 16:54

Du kan godt bruge din operatør-låse-kode, men som regel tager det lang tid at fremskaffe. Jeg har brugt www.to-design.dk et par gange efterhånden, uden der har været nogen problemer. Opdatering er også blevet udført uden problemer.