/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD film: Fra Divx til DVD?
Fra : vendhalm
Vist : 3080 gange
100 point
Dato : 15-01-06 11:02

Hej.. Jeg har en række film på min pc, som ligger i divx format.. Da min DVD afspiller ikke kan afspille dette format, vil jeg gerne have konverteret fimene til "Normal" DVD format.. jeg har 2 DVD shrink programmer og Nero 6 med Recode.. men jeg kan ikke fa det til at fungere.. Nogle der har forslag til hvordan det skal gøres? er også åben over for at afprøve nye programmer

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-06 11:05

nu er Divx vel nærmere sagt AVI derfor skal du følge en guide om Avi til DVD

http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=328

Mener også nero kan, men du skal bruge Nero Vision, hvor du tilføjer en fil

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 15-01-06 11:12

I Nero 6 skal du gå en i "Lav din egen film" tilføj filerne og du kan også redigere i programmet, det tager flere timer men derefter kan du prænde det og se filmen på din dvd afspiller

Mvh: Monsen

Kommentar
Fra : vendhalm

Dato : 15-01-06 11:13

tak for det troldenesdhb, det vil jeg forsøge mig med ;) det ser ud til at programmet virker som det skal..

Godkendelse af svar
Fra : vendhalm

Dato : 15-01-06 11:13

Tak for svaret troldenesdhb.

Kommentar
Fra : ITkanin

Dato : 22-08-09 16:07

Du kan læse en god guide til DivX til DVD her: http://www.codecs.dk/?Guides/DivXTilDVD/492