/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
badeværelses...tegneprogram?!
Fra : yrsas
Vist : 1431 gange
10 point
Dato : 15-01-06 09:17

Hej derude,
findes der et sted på nettet et program, hvor man selv kan tegne sit badeværelse???
Det kunne være dejligt at undgå at skulle gi 1000 kr for at få et firma til at tegne....
Tak
Y

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 15-01-06 09:39

hej
jeg nasser lige lidt
brugte selv blyant og papir
skal nok give point hvis der kommer noget brugbart
m.v.h.
ole

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 15-01-06 10:45

Hej!
Der er et gratis-program her, men det er kun til grundplan.
Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 15-01-06 10:45
Kommentar
Fra : bredker

Dato : 15-01-06 11:50
Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 13:18

Hej yrsas !

Der findes masser af tegneprogrammer. Bla. Broderbund 3D Home Architect. Der også prøveversioner.Se feks. http://home-design-software-review.toptenreviews.com/3d-hom-arch-des-sui-delx-6-review.html , men der findes også mange andre. Nogle du han købe, nogle der er gratis og endelige de "ulovlige" du kan hente.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 14:55

Hej igen !
Et andet program jeg tænkte på var Floorplan 3D - Der er gratis prøveversion på : http://www.smartdraw.com/specials/floorplans.asp?id=41957. Fælles for disse programmer er at det tar lidt tid at kommme ind i, men så er de rigtig gode.

Kommentar
Fra : 8729

Dato : 15-01-06 19:05

Der er et udmærket og dejligt enkelt program på IKEA´s hjemmeside.

www.ikea.dk