/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
MHT TRAFIK HVAD ER TØMMERMÆND?
Fra : h_bmv
Vist : 473 gange
50 point
Dato : 15-01-06 01:45

Jeg bliver fuld af første slurk, og kan døje med utilpashed (tømmermænd??) i op til en uge efter en fest ! !

Utilpasheden i dagene efter; er det sprit som jeg stadig ikke er kommet af med? Væskebalancen som stadig ikke er i orden? ELLER ????

Som Adam i "Mythbusters" på Dicovery channel prøvede at undskylde sig da de afprøvede myten om at man kan snyde politiet's alkotest, og han blev overbegrinet af af det samlede amerikanske politi's kvindelige sekretærer: >> I swear I'm a cheap date ! << , hvis i skulle have interresse i at tjekke dette afsnit ud, så bare tjek Discovery , de genudsender det stadig som gale.

Når jeg nu i morgen og de følgende dage er øm(eller i hvert fald "træls"!) i samtlige muskler, har problemer med koncentrationen og deraf måske er irritabel (!!) , er det så sprit jeg stadig har i blodet op til en uge efter når jeg har gjort det grundigt ???

Jeg prøver altid at fylde masser af postevand på og få indtaget noget mad med masser ekstra salt, men det hjælper sq ikke .... !!!!!

Er den eneste måde jeg kan finde ud af dette at investere i et alkometer, for man kan vel ikke få taget en blodprøve en søndag eftermiddag, med denne ene begrundelse ???????

Jeg må konstatere at dette er MEGET VIGTIGT at få fundet ud af, idet at jeg er en MEGET SAMVITTIGHEDSFULD trafikant , og jævnligt må lade køretøjet stå et døgn eller mere pga. megen utilpashed i forbindelse med en fest.

Vh.

Ps:

Hjææælp

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 15-01-06 01:56

svar i det andet inlæg, prøver at ann ulere slette slette dette som den dubleant det er!

Annuller spørgsmålet
Fra : h_bmv

Dato : 15-01-06 02:25

Í forbindelse med en fejl eller virus blev jeg sendt væk fra sitet da jeg trykkede send. åbnede en ny explorer og indsatte spgm. direkte på ny , og måtte herefter konstatere at spgm . var der 2 gange. blev herefter forhindret i at kamme ind på sitet igen for at anullere det. håber jeg får de 50 point igen!

Vh.