/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp mig ..........
Fra : pk2dk99
Vist : 921 gange
100 point
Dato : 15-01-06 01:27

Hej, Jeg er kun 30 år men jeg har prob i mit sex liv.......når jeg ligger og ska til og ha sex med min kone så mister jeg altid min rejsning....hver gang jeg ska til og op på hende og stik den ind så blir den slap,,,,tænker altid...okay gider den nu...og uanset hvad kan jeg ik la være med og tænke på det + Jeg bliver færdig efter 1 eller 2 min. Er der nogen som kan hjælp mig. Takkkkkkk

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 02:39

Kunne det tænkes at du har lidt præstations angst overfor din kone ?
I dit andet indlæg skriver du nemlig noget med at hun ikke er så glad for dig mere, efter den prob ?
Blodprob ?

Laver hun også noget når i går i seng sammen, eller ligger hun blot og forventer at du gør hele arbejdet til et 13 tal ?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 15-01-06 03:01

Ja det gør hun også....Jeg kan ikke find ud af at hvad det skete med mig. Jeg haft det godt nok

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 03:07

Jeg har altså lidt svært ved at forstå hvad du siger :(
Har du prøvet at tale med din læge om det ?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-01-06 06:12

Nu tolkede jeg godt nok "prob" til at være "problem" men, hvis det er "blodprop" du mener, så være endelig opmærksom på at du sikkert ikke må få Viagra. Men som der allerede er skrevet, så kontakt din læge, som kan give tips og råd til dig uanset årsagen til dit problem.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 15-01-06 09:17

lige allerførst
kan du ikke snakke med din kone om det. For mig lyder det som om at det er dig der skal gøre hele arbejdet hvor hun sådan set kun ligger på ryggen og for den sags skyld kunne arbejde mid sit strikketøj.
Tag en snak med hende om at du også gerne vil prøve at slappe af og bare blive "nusset".
Jeg tror du synes du skal prestere så og så meget,
på så og så kort tid
få hende til at lege med DIG

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 15-01-06 10:56

hej du
du må have det hårt
der findes støtte pedagoer næsten til alt mellem himmel og jord
findes der ikke en sådan til din gode kammerat som du tisser med

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-01-06 10:57

Allerføst prob=problem !!!

Prøv at kigge på denne side: http://www.rejsningsproblemer.dk/

Held og lykke...

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 15-01-06 11:47

Hvordan reagerer "kammeraten" når du ser en pornofilm???
Hvis du da sidder med den "pæl" så kunne det jo tænkes at dit problem er at du ikke synes din kone er sååå spændende mere...
Selvfølgelig kan det osse være at hun er en dominerende mokke som du føler du ikke kan leve op til....
Et stort problem.......og så mange svar

Mvh sverola

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 15-01-06 13:15

den virker fint med porno film.....

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 12-02-06 16:11

Du kunne måske prøve at overtale hende til at se en film sammen med dig. så hun kan se at den virker. Hun kan måske også få nogle ideer til hvad det hjælper dig.

Kommentar
Fra : Hillary

Dato : 27-03-06 22:28

Husk.. morgensutter er IKKE noget man har på fødderne!

Hillary

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 27-03-06 23:02

Hillary< Det her spg er 1 måned gammel.

Annuller spørgsmålet
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 13:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål