/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Engle og dæmoner
Fra : Laatze
Vist : 3482 gange
25 point
Dato : 14-01-06 23:43

Mangler lidt feedback på denne her andmeldelse af Engle og dæmoner gider i at læse den og give lidt feedback (:
Har lige læst den, det er en af de mest geniale bøger jeg længe har læst
Link: http://latz.1go.dk/Engle%20og%20D%E6moner.doc

Forresten hvad ser bedst ud 1.5 linje afstand eller 1? syntes i?

Kommentar
Fra : klars

Dato : 15-01-06 00:13

Hejsa !!!!

Fin anmeldelse, måske lidt for mange detaljer: Du skal nok have læst Da Vinci mysteriet først, for at få noget mere bagrundstof med.

MVH
Klars

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-01-06 10:19

Det du har skrevet er nok mere et referat af bogen end en anmeldelse. Du bruger 2 fulde sider til at beskrive handlingen og kun den sidste lille halve side til at anmelde bogen. Nu ved jeg ikke lige, hvordan opgaven er formuleret, men hvis du er blevet bedt om at lave en anmeldelse af Engle og Dæmoner, så har du nok ikke løst opgaven helt korrekt. Er du derimod blevet bedt om skrive et resumé og derefter runde af med, hvad du syntes om bogen, er det vel godt nok. Men sådan som det er nu, har du ikke brugt meget krudt på at fortælle HVORFOR du synes bogen er så god.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-01-06 10:20

Jeg synes iøvrigt at din opsætning med 1½ linjeafstand ser flot ud.

Kommentar
Fra : Laatze

Dato : 15-01-06 12:32

Tak for feedback (:

Link: http://latz.1go.dk/Engle%20og%20D%e6monerRettet.doc

Rettet ark, kig den , tak (:

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-01-06 17:21

Ja se, det var jo meget bedre.
Nu mangler du bare at få rettet de mange stavefejl og smidt et par ekstra komma'er og punktummer ind.