/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billeje i Tyskland
Fra : jtmicor
Vist : 381 gange
30 point
Dato : 14-01-06 23:34

I et program i TV blev der nævnt engang, at det nogle gange er billege at leje en bil fra Tyskland i stedet for at købe en selv. Udgiften per måned skulle være lavere på den måde. Jeg har prøvet et finde information, men må bede om hjælp.

På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-06 23:37

Det er også rigtigt, mrn du må bare ikke køre i en udenlandsk indregistreret bil i DK, såfremt du bor i DK.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 40 point
Dato : 14-01-06 23:41

Du kan se et eksempel her:
http://www.fleggaard-leasing.de/Default.asp?ID=285

Jeg har ikke i øvrigt noget kendskab til modellen eller lovligheden af den, så jeg kan hverken tilråde eller fraråde det.

Godkendelse af svar
Fra : jtmicor

Dato : 14-01-06 23:59

Tak for svaret Paulus1.Det var lige det jeg var ude efter. Jeg skal nok undersøge det nærmere og finde ud af lovligheden af det. Tak for de lynhurtige svar!!!

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 15-01-06 00:02

Det var så lidt. Held og lykke med det.