/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sjov MSN Messenger Plugin?
Fra : Hemmingsen69
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 14-01-06 22:50

Hejsa,

Søger et program som jeg har haft før til Messenger..

Tror det var en lidt ældre version, der gjorde at når man var inde i en samtale kunne man skrive for den anden person.. Det var mægtigt sjov.. Den man skrev med fattede ikke så meget.. :)
Jeg kunne skrive en commando
fx: /Jeg er sjov
Så skrev den man talte med det.. Uden at kunne se noget fusk ved det.. Det er ikke noget hacker program eller sådan..

Nogen der kan huske eller stadig har det program? Eller ved hvordan man kan få det igen?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 23:06

Er ret sikker på du kan det med MSN discovery.
hvis du finder en download på nettet, virker den somregel ikke. Men du kan jko prøve at søge efter det aligevel.
Jeg har det pogram, men sidder detsvære ikke ved min egen pc lige nu :(
Og mit pogram VIRKER (så passer godt på det)

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 14-01-06 23:11

Nej.. Det er lidt svært at finde ud af den key man skal taste ind

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 23:16

Key ?
der skal ikke bruges nogen key til det. det er et freeware pogram.

søg efter: "msn discovery free download" på google.

hent og indstaler

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 23:17

sorry,,,kan godt være du har ret aligevel...
hmm... på min skal man baer ikke indtaste nogen key,, ved ikke hvorfor ?

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 14-01-06 23:20

Har downloadet et eller andet nu :)

Hvad er det man skal skrive så? Altså så kan det med at skrive for den anden?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 23:21

Der er en 14 dages trial her: http://www.softpedia.com/get/Security/Decrypting-Decoding/Password-Discovery.shtml

det er 2,2 versionen, tror blot du skal havde fat i en ældre version.
Så er det muligvis gratis.
ved ikke hvad der sker hvis man indsætter ordet BETA i sin søgning, men du kan jo prøve.

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-06 23:23

Jeg har aldri prøvet at få den til at skrive for andre.....
men mener man skal skrive !liminated (se omvendt i = !)

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 14-01-06 23:39

Nåh.. Jeg må prøve mig frem.. Nu fandt jeg da ud af hvad programmet hedder

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 14-01-06 23:39

Tak for svaret Trine08.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 23:42

Ja, er nok lidt svært at finde ud af.
Jeg har hørt mange tale om det pogram, men jeg har aldri kendt nogle som fik det til at virke (mht at skrive for andre)

Men,,, en ting der er smart... hvis folk blokere dig,,så kan du skrive til dem aligevel.
Det vil blot se ud somom de er off-line.
Du for også en besked hvis nogle blokere dig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 00:18

Det program har jeg haft, nu må jeg da finde det igen, for det var sjovt, men man kan jo kun "drille" personer en gang, så er man jo afsløret, og jo det var !imitate man skrev først, det kunne modtageren ikke se man havde skrevet, så alt man skrev efterfølgende så ud som om det var modtageren der selv havde skrevet det

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 15-01-06 11:30

Nordsted1 - Skriv lige hvis du finder det..!