/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
body sds
Fra : brinkloev
Vist : 3315 gange
100 point
Dato : 14-01-06 21:10

Hej
Jeg har fået en tid til en behandling hos BODY SDS i Karlslunde. Og glæder mig rigtig meget, (efter 10 mdr. smerter/ubehag og angst), da jeg har store forventninger om at det kan hjælpe mig...
Har du nogle erfaringer med denne terapiform/massage?
Og/eller kender du til træningsformerne fra samme: CUFEI & (kan ikke huske den anden)
Mvh

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-01-06 00:47

Det hedder angiveligt Cufei og Pafei

Det kan ses alt sammen her http://www.body-sds.dk/index.php4

Det ser i hvertfald lækkert ud, så god held med det...

IAH

Kommentar
Fra : Annela

Dato : 15-01-06 01:06

det lyder spændende - giv endelig en tilbagemelding når du har prøvet det - om det er pengene værd!

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 15-01-06 08:01

Ja, hjemmesiden er superflot og inspirerende...
Jeg melder tilbage!
God søndag!
Karina

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 16-01-06 13:27

OH YES!!!
Er lige kommet hjem fra min første BODY SESSION m/ Sisse. (og Bengt!)
Har det rigtigt godt, er træt - men på en god måde...
Selve behandlingen gjorde lige lidt av-av...så frøs jeg - så svedte jeg...
Det sværeste det var vejrtrækningen, at puste ud, til man nærmest råber...
Gråd skal man altså også lige regne med, da der bliver rørt ved mange ting igennem behandlingen.
Skal til min næste behandling om 14 dage og gløder mig allerede som et lille barn...både til at se om jeg kan mærke forandringer i mellemtiden og til om behandleren kan se/mærke forandringer.
Derudover blev jeg anbefalet at starte på CUFEI træning 2 gange (herhjemme)
Nu er det tid til en lur, inden børnene skal hentes!
Venlige hilsner herfra...

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 16-01-06 13:27

ABSOLUT PENGENE VÆRD (Annela)...

Kommentar
Fra : Annela

Dato : 16-01-06 16:56

Hej
jeg er stadig interesseret i at høre mere om det virker om noget tid - også hvordan det evt påvirker de smerter du fortalte om at du havde. -

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 16-01-06 17:54

Hej igen
Jeg skal nok skrive om mine smerter/eller forhåbentlig ikke smerter S*S*- og om hvordan jeg generelt har det! For jeg håber og tror naturligvis at det kan hjælpe mig med de her behandlinger, men jeg vil dermed også meget gerne give mine erfaringer videre, så det forhåvbentlig kan hjælpe en masse andre, som døjer...
Hilsner fra Karina