/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvem er den dejligste/lækreste
Fra : oberwelt
Vist : 882 gange
500 point
Dato : 14-01-06 18:38

henholdsvis mand og kvinde i DK syntes du - gerne en begrundelse

Den der rammer de to jeg syntes er lækrest får pointene og jeg skal nok være ærlig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 18:42

Jeg syntes det er min kone - hvis det ikke var hende var det ikke min kone. og den dejligste mand er mig ellers var jeg ikke min kones mand

//bentjuul

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 14-01-06 18:44

beklager bent jul - ingen begrundelse ingen point - men rigtigt sødt - din kone er garanteret vild med dig

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 14-01-06 18:46

Det var en kendt jeg mente bare lige for at præcisere det

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-01-06 18:46

Oliver bjerrehuus, det tør jeg godt svarer på selv om jeg ikke er til mænd. Og jeg kan ikke huske hendes navn, hun har været på lykkehjulet en gang, hun ser fandme godt ud.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-01-06 18:47

Oliver bjerrehuus, det tør jeg godt svarer på selv om jeg ikke er homo. Og jeg kan ikke huske hendes navn, hun har været på lykkehjulet en gang, hun ser fandme godt ud.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-01-06 18:47

Oliver bjerrehuus, det tør jeg godt svarer på selv om jeg ikke er homo. Og jeg kan ikke huske hendes navn, hun har været på lykkehjulet en gang, hun ser fandme godt ud.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 18:49

Jeg var da godt klar over hvad du mente - men syntes at det er et tåbeligt spørgsmål og er ligeglad med påænger.

//bentjuul

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 14-01-06 18:49

syllemus er det Carina du mener - sådan et langt rær med lyst hår ???? næ ikke dig der får point. Det er så diamentralt hvem jeg syntes bedst om, men heldigvis at vi har forskellig smag eller valgte du heller ikke mig

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 14-01-06 18:51

Kære Bent Juul

jeg blev træt af kandu fordi jeg har mistet 1000 point på to spgs. som jeg annullerede derfor har jeg stillet et fjollet spgs. for at komme af med mine point.

Men du kan jo blot lade være med at være med.

Og så kan vi jo ligeså godt lave lidt sjovt ud af det.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-01-06 18:52

De lækreste må da være hhv.: Mikael Kamber (oplæser på TV-avisen på TV2) og prinsesse Alexandra (behøver vist ikke mere præcision)

Clou

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 14-01-06 18:56

David Owe, fordi han er en charmetrold

Kronprinsesse Mary, fordi hun har fået Frederik til at smile

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 14-01-06 18:57

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 18:59

George Clooney (da han var ung)...Pga glimtet i hans øjne - og lækre hår

http://home.rixtele.com/~urdskalla/Skivomslag/George_Clooney.jpg

Sandra Bullock, fordi hun virker hamrende naturlig - og slet ikke opstyltet

http://www.erikschubach.com/movies/images/stars/sandra-bullock.jpg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 19:00

Du må da gøre for mig som du vil oberwelt, men som du selv skriver
Citat
jeg blev træt af kandu fordi jeg har mistet 1000 point på to spgs. som jeg annullerede derfor har jeg stillet et fjollet spgs. for at komme af med mine point.

Så kan man også kun forvente et et fjollet svar !!

Men du kunne da bare lade være med logge på kandu - til de har fået ændret det med at man mister påængerne - du skal bare huske at når du nu får lyst til at komme tilbage, så kan du kun optjene 10 påænger pr. dag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 19:03

Knold, Creamy LOOL

I DK, står der jo

Jamen det er bentjuul - og ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 19:08

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-01-06 19:10

Holder suverænt med "postkort": David Owe og Mary, lidt synd for Frederik, men hvem ved om han kan danse

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-06 19:11

Jamm, det er da min hund!!
Og hun siger, at det er MIG!

(Er dether egentlig ikke et smalltallkspørgsmål? -Eller hvad er begrundelsen for at putte det i "kandu"??)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 19:13

Har du fundet dig et fritidsjob, Birgitta?! ?!?!

Hvor gemmer du staven?!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 19:15

Jamen så fik vi opklaret at Birgitta er en mand

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-06 19:16

Vaffen stav??? Jeg er da "K"....

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-01-06 19:19

Der kan ikke være så meget tvivl. Det er Anders Fogh Rasmussen. Han tilhører en fortidig og snart uddøende eksemplar af manderacen, så det er da værd at kaste et blik på ham inden det er for sent.

Han er styrende og arrogant. Det er jo ikke en mandetype der kan overleve i længden...ikke hvis man tror på Darwins teori om motation, så må også mændene tilpasse sig omgivelserne for at overleve.

Demokratiet er opfundet, derfor er Fogh en sjælden mand. Han ved det tilsynelandende ikke.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-01-06 19:22

Vivi-> Vi er bestemt ikke enige i hvem der er den mest lækre mand, men bøjer mig for argumentationen

Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 14-01-06 19:24

Hmmm ikke godt, jeg kan se at nogle brugere har blacklistet mig og oberwelt er blevet til en brik i mit ludospil.

God weekend.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 19:27

Vivi, jeg "køber" også din argumentation..

Klask lige noget på om Pia også. Jeg ved du kan LOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 19:32

Ans livet og kandu kan være virkeligt hårdt - og ja du er hårdt ramt her af både Creamygirl og mig på kandu men der er en der er mere ramt !!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-01-06 20:40

Det er dog de mest utrolige spørgsmål der dukker op her... det er jo ikke til at svare objektivt og entydigt på...

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-01-06 20:40

okay, creamy

Pia Kjærsgaard er den lækreste kvinde i DK

Argumentation: Øh, øh...jo hun gør en kæmpe indsats for at holde Danmark pænt og rent. Alt skal være på sin rigtige plads. Perkere i Perkistan,ingen tissemænd i numsehullerne og Pia tilbage til hjemmeplejen.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-01-06 20:48

Ka' vi ikke få en ordentlig tone herinde

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-01-06 20:51

Nej!!! Det kan der ikke blive tale om, Clou.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-01-06 21:53

Hvordan kan I være i tvivl, I ugudelige.
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-06 00:17

Citat
hvem er den dejligste/lækreste

Det behøver ikke at være henholdsvis mand og kvinde i DK.
Jeg er ret kendt - måske ikke altid for det gode..................... men kendt.
Så både dejlig og lækker er jeg da.
Hvis ikke keldd møver sig ind med en usandsynlig forklaring - er der ingen tvivl.
Selvom min beskedenhed prøver at holde mig tilbage, vil jeg stemme på:
......................................Mig selv.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-06 01:51

Maria Hirse
Asger Aamund

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-06 09:55

Som Eyvind med den store selverkendelse skriver:

Kode
Jeg er ret kendt - måske ikke altid for det gode

Du er hermed Blacklistet hos mig. I det nye Kandu, er der kun plads til
HELT gode og retskafne mennesker som mig f.eks.
Stem derfor på mig, for ikke alene er jeg retskaffen og god, og min mor siger også, jeg er det smukkeste og mest behagelige menneske der findes, og lad mig så tilføje for egen regning,
som man også skal regne med, jeg er utrolig beskeden.
Stem derfor på MIG, jeg står nemlig også lige og mangler 500 point. Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-06 12:53

Jeg viste det - når Keldd møver sig ind med saftige argumenter.........jeg opgiver.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-06 12:59

Eyvind:
PST, hvis du sender mig en hel bunke poænger,
skal jeg nok lade være at Blackliste dig, jeg samler nemlig på poænger.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 13:00

Jeg stemmer hverken på Keldd eller Eyvind

Citat
Der kan ikke være så meget tvivl. Det er Anders Fogh Rasmussen. Han tilhører en fortidig og snart uddøende eksemplar af manderacen, så det er da værd at kaste et blik på ham inden det er for sent.

Citat
Perkere i Perkistan,ingen tissemænd i numsehullerne og Pia tilbage til hjemmeplejen.

Viviborgen har med ovenstående fortjent påængerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-01-06 13:06

Hr. og fru Oberwelt

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 15-01-06 13:43

Tak creamy.....nu har jeg næsten lige så mange som arne.

Jeg mener forøvrigt også at Arne er en værdig kandidat. Han har jo en personlighed til enhver lejlighed. Det er der ikke mange der kan byde på....og det er da lækkert.

Der er så lige et lige problem. Arne kan ikke finde ud af at sætte den rette personlighed ind til den rette lejlighed. Derfor faldt mit valg på Anders Fogh.

Jeg har ikke mødt Arnes kvindelige pandant her på kandu, men måske opretter han selv en profil, der hedder Fru arne.jakobsen en dag. Jeg vil med gru se frem til den dag.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 15-01-06 13:46

Fedterøv camillamoster

Hvis du tror at det giver point, så har du sgu nok ret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-06 13:47

For det første kan der vist ikke stemmes om det.
For det andet giver det sig selv ......................hvis ikke Keldd havde møvet sig ind.

Ps. Camillasmoster...............................fedtenumse.

Godkendelse af svar
Fra : oberwelt

Dato : 15-01-06 17:27

Tak for svaret ans.

Jeg syntes ligesom du at ham fra Zididada og Iben Hjejle er "lækre"

Creamy Girl jeg er faktisk enig med dig i den mandlige udenlandske, men så holder jeg på Sharon Stone som den kvindelige.

Tak for jeres tid til mit fjollede spørgsmål.

Og Birgitta - jeg var lige inde i et kandu spgs. da jeg selv fandt på mit spgs. Og fordi det har noget at gøre med at kandu har hugget mine point :-7

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-06 18:01

oberwelt tak

Jeg har skrevet til kandu om de point, der bliver "ædt"

Det kan ikke være rigtigt at man ikke kan slette sit/sine spørgsmål, hvis ingen har svaret uden at det skal koste point.

Der er heller ikke mulighed for at redigere/rette stavefejl.

Men du bliver vel på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-06 19:13

oberwelt

Jeg har nu fået svar fra kandu om point, der bliver "ædt"

Citat
Hej Ans

Det er korrekt at man på nuværende tidspunkt ikke kan rette i sit spørgsmål, men der er en ”preview” funktion på vej, som gør at man kan se om indlægget er i orden inden man godkender det.

Med hensyn til annullering af sit spørgsmål, er der i dag blevet lagt en ny version op, som gør at man får sine point tilbage hvis der ikke er kommet kommentarer til spørgsmålet.

Hvis der er kommet en kommentar til ens spørgsmål, kan vi ikke lade annullering af spørgsmålet give point tilbage, da dette vil skabe et kæmpe hul, for så vil en del brugere aldrig acceptere et svar, da det er bedre for dem at annullere spørgsmålet.

Hilsen ans