/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP!!!!!!!!!
Fra : RaB
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 16-11-02 17:52

jeg har lige fået ny computer.. har lige fået couter strike installeret. når jeg spiller på nette, så stopper den mange gang.. ligesom jeg har en ping på 200. det er ikke fordi sever er dårlig.. sådan var det ikke på den gamle computer. jeg har windows xp. og 256 internet opkobling. kan det være fordi mit skræm køre plug and play-skræm...

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 16-11-02 19:04

Din ping har intet med din computer at gøre. Den kommer an på din egen inet forbindelse
og serverens forbindelse.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 16-11-02 19:12

Har du firewall tilkoblet?

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 16-11-02 22:55

Det er spørgsmål der kan være mange svar på.....Du mangler at skrive lidt om hvad din nye maskine indholder.....Hvilket grafikkort til eksempel.....Det kan nemlig sagtens være det der skal kikkes på......Du skriver at din computer er ny, så hvis jeg kan regne med at der sidder et godt 3d kort i kan du prøve følgende : Installer den nyeste driver til kortet (det drivere man får med fra forhandleren er tit gamle). Og ellers skal du sørge for at det er konfigureret ordentligt......Men det kræver at jeg ved lidt om hvilket kort du har i.
Der kan iøvrigt sagtens være andre årsager til at man oplever "lag" (korte eller lange pauser i spillet), køre du andre programmer samtidigt med at du spiller....Her tænker jeg specielt på programmer der sluger din download.....kazaa f.eks.
Håber det kan hjælpe en smule......Men skriv lidt om konfiguration, så kan vi nok løse det lille problem

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 16-11-02 23:28

BUN-K7VTA3 * ECS - K7VTA3 Socket A a 548 DKK stk AMD-XP-2000 * AMD Athlon XP 2000+
GR-3-128 * Daytona GeForce 4 Ti4200 128 MB TV/out a 1219 DKK = 1.219,00 DKK
HD-21-80F * 80,0 GB Seagate 7200rpm Fluid a 958 DKK = 958,00 DKK
Cooler-SV * Silent Viking Socket A XP2000 a 264 DKK = 264,00 DKK
R-184-256-KI * 256 MB DDR 184 Pins (Kingston) a 678 DKK = 1.356,00 DKK
CDR56-2-1 * 56x Aopen a 226 DKK = 226,00 DKK

jeg har hente driver til mit grafik kort på nvidia...

kan det hjælp lidt??

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 16-11-02 23:35

ja der ligger jo firewall i windows xp... men det gjorde der også på den anden computer...

MRHAN

hvordaN VIL DU konfigureret grafikkorte ordentligt??

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 11-12-02 01:33

gi din gammel maskine et los ud...snakkes

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 20-08-05 16:29

hvorfor tager du ikke bare alle ram og gb. og alt det der over på den nye. så er den bedre også kan det være at din ping kun er på 50 efter det (og få din noget bedre internet ellers er det nok svært at sppille det)