/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
uspecificeret
Fra : syllemus
Vist : 891 gange
200 point
Dato : 14-01-06 18:08

Er der nogen her der har været på en rejse (uspecificeret). Rejsebureauerne skriver det er uden toilet og bad på værelset. Er der nogen her der kan bekræfte om det er rigtigt.
Jeg havde forstillet mig, at man sagtens kan risikere at havne på et af rejsebureauets gode hoteller, ja selv et fem stjernet.

Er der nogen der kan berette både gode og dårlige oplevelser med uspecificeret.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 14-01-06 18:19

Jeg har været på en uspecificeret rejse til Madeira, luksushotel, jeg spurgte guiden om hvor stor
risikoen var for at man en anden gang kunne få det du beskriver, han sagde at faktisk alle steder
var der toilet og bad på værelserne, man kunne dog risikerer et fælles ude på gangen, hvis man tog til Egypten, men han sagde at risikoen i europa var lig 0

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-01-06 18:23

Hej Nordsted1
hvor længe siden er det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-06 19:20

tre år til februar

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-06 20:07

Jeg har rejst en del i Grækenland / Canarie øerne. Dog ikke på uspecificerede hoteller/lejlighder.
Men mange af dem der var med, rejste på den måde. Jeg har aldrig hørt et eneste pip om dårlige forhold.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 14-01-06 20:47

hej!
Jeg rejser næsten altid i sidste øjeblik og det er som regel sltid uspecifiseret. Jeg har aldrig oplevet toilet eller bad på gangen men jeg har lige hørt at bungalover kan rumme 2 familier og derved skal dele disse.Jeg har altid været godt tilfreds, og man har den mulighed, at hvis det er helt umuligt kan man snakke med bureauet dernede og mod et mindre beløb, få et andet hotel, hvis den er hel gal. Et lille fif er; hvis du forudsætter sw.pool, så er det aldrig helt ved siden af.,,,
Go tur fra la

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-06 21:46

På Madeira, mødte vi to par, som havde betalt temmelig meget for deres ophold, men alligevel var vores hotel meget bedre end deres, heldigt for os

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-06 23:58

Hvis du beder om et hotel med swimmingpool, så skal du sikre dig at pool er på selve hotellets grund, nogle steder deles pool med nabohotellet, mere hvis du vil gøre som liseaa skriver

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 15-01-06 12:56

Tak for svaret Nordsted1. og til jer andre også.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-06 13:32

Selv tak, og god tur