/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
annullering af spg
Fra : oberwelt
Vist : 534 gange
500 point
Dato : 14-01-06 18:07

hej

jeg stillede to spgs. her forleden, men fortrød og annullerede dem. Jeg havde afgivet 500 point pr. spgs.

Er det ikke meningen at de så kommer retur - eller er de bare tabt ? Jeg har i hvert fald ikke fået dem retur.

Too bad.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 14-01-06 18:10

de er tabt, du har jo lovet dem bort.
¨
Peter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 18:13

På nuværende tidspunkt er point tabt, hvis du annullerer et spørgsmål før nogen har svaret.

Tidligere var det muligt at slette sit spørgsmål og få sine point retur, hvis ingen var kommet med et indlæg i "tråden".

Man havde også muligheden for at redigere i sin tråd, den mulighed er også væk.

Jeg har selv lavet en test på det. Mistede point.

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 14-01-06 18:13

Nej, de kommer ikke tilbage.

og hvis du f.eks. har lovet 500 point, og accepterer et svar men kun giver 2 stjerner, så får spørgeren kun 250 point, og der får du heller ikke de sidste tilbage.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 18:16

golfhouse

Tidligere kunne man godt slette sin/sit tråd/spørgsmål, hvis der ikke var kommentarer i tråden/spørgsmålet, men sådan er det ikke på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 18:20

Kandu burde lave det sådan, at hvis ikke der er kommet indlæg til spørgsmålet, så skal de point man har udlovet gå tilbage, når/hvis man vælger at annulere..

Det andet er noget fis

Ligesom reglen med de to stjerner. Det er tåbeligt!

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 14-01-06 18:23

helt enig, creamy,

ans, du har ret, men hder blev spurgt om de 1000 point oberwelt har ude at flyve og det var dem jeg svarede på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 18:31

Men tidligere fik man sine point retur, hvis ingen havde svaret/kommenteret, men sådan er det ikke i dag

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 14-01-06 18:32

ja

Godkendelse af svar
Fra : oberwelt

Dato : 14-01-06 18:33

Tak for svaret dova.

åndsvagt system - det gider jeg ikke.

Tak dova for dit pæne svar. Og Ans også - jeg stiller et par spg. mere om lidt så jeg kan få mine point brugt - så kan du svare på det

Golfhouse - korrekt du svarede på, hvad jeg spurgte om, men på skrift er det svært at se, om der er arrogant undertone og Dovas svar var mere fyldestgørende så der går mine point til med forhøjelsen på 450.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-01-06 18:46

Hmmm!
Du stiller to spørgsmål til hver 500 point!
Hvordan kan man fortryde, ikke men to spørgsmål, man selv har vurderet til maximum point!
Jeg selv vurderer spørgsmål til 500point som noget, jeg virkelig gerne vil have svar på!

Gert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 19:04

g_h

Tidligere var det muligt at slette sine spørgsmål, det kan man ikke i dag, med mindre det koster ledige point.

Det har været muligt, hvis der er sket en fejl fra kandus side og det samme spårgsmål er kommet på flere gange på seneste 25 nu seneste indlæg at slette de "overskydende" spørgsmål uden at miste point, men det kan man ikke i dag med det nye system.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 14-01-06 19:06

godt tyber som dig forlader kandu...

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-01-06 19:12

Ja! Men oberwelt stillede to spørgsmål, men FORTRØD og annullerede dem!
Der kunne jo være startet med lidt færre point, end maximum, så havde tabet ikke været så stort!!

Gert