/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Nørrebro KB´er (Maya123)
Fra : jkrjk2
Vist : 1004 gange
50 point
Dato : 14-01-06 16:36

Hej alle!
Først og fremmest tak til Maya for det gode initiativ.
Kan nogle hjælpe mig (eller er det Maya123)?
Når jeg går ind på Mayas side
http://www.maya-aner.webbyen.dk/
med stikord fra bl.a. Johannes sogn, kan jeg ikke søge på siden.

Det er jo ikke særligt hensigtsmæssigt, at jeg manuelt skal læse alle stikordene, når der findes en søgefunktion i IE.

Hilsen Jeannie

Accepteret svar
Fra : leonard

Modtaget 25 point
Dato : 15-01-06 14:29

Hej til Maya fra en "gammel" Nørrebrodreng.

Det er vel nok et stort projekt,du er gået i gang med;jeg er vild imponeret,særlig fordi jeg er lidt
af en fusker inden for slægtsforskningen.Din hjemmeside vil jeg i fremtiden aflægge flere besøg.

Nå jeg i overskriften nævner jeg er en gammel Nørrebrodreng er det fordi jeg er født på en privat
fødeklinik på Fællesvej overfor Odeon Biografen (det vidste jeg ikke dengang), og boede i 18 år i
Sjællandsgade,dvs.næsten lige ved siden af Simions Kirken. Mærkelig nok blev jeg konfirmeret i
Johannes Kirken på Skt.Hans Torv,så du kan se,at jer interesseret i det hele indre Nørrebro.

Vhs.fra
Henning Leonard.

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 26-09-06 19:55

På en eller anden måde skal spørgsmålet lukkes. Det blev så den anden måde