/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lydfiler
Fra : Plambaek
Vist : 458 gange
139 point
Dato : 14-01-06 15:46

Hej

Er der nogen der kender et gratis program der kan konvertere lydfiler?

Jeg har brug for at konvertere lydfilerne .au og .wave til .midi.

Jeg har fundet nogle programmer der kan men, jeg kan ikke konvertere lyden direkte til *.midi format. Jeg får kun nogle af lydsporene. Eksempelvis hvis jeg vil lave en ko lyd om fra au. til .midi kan jeg kun lave det om til klaverlyde eller trommelyde eller lignende.....

Det er måske fordi at .midi formatet ikke kan indeholde så mange lydspor! Hvad ved jeg?

Er der nogen der kender sådan et lille nemt program?????

mvh.

Jesper

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 14-01-06 15:51

http://www.cantu.no/?seksjon=4&vis=13
Her tror jeg du kan finde noget som kan hjælpe dig
Sverola