/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gamle spørgsmål??
Fra : grethes
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 13-01-06 21:21

Hvordan kan gamle spørgsmål, der er ½ år være låst? Er det ikke ku 1 måned de er låst nu?

Fandt dette http://www.kandu.dk/Spg70932.aspx

Men måske det kun er for mig det er låst? Og, måske der også er en del jeg endnu ikke har fattet??

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-01-06 21:21

ku = kun

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 21:24

grethes, det er et af mine spørgsmål, som først er blevet lukket for ca. en uge siden. jeg skal gerne gengive det i denne tråd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-06 21:25

Det er også låst for mig....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-06 21:26

NÅÅÅÅ så giver det mening

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-06 21:28

Jeg lukkede det den 1.januar 2006 så ingen surmuler

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 21:33

grethes,

der er så mange gamle spørgsmål, der er blevet lukket, efter kandu indførte nye regler om "lukning" af spørgsmål.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-06 21:41

Så smiler jeg igen

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 13-01-06 21:48

Så lærte jeg også lidt i dag Måske jeg bare skulle have kigget lidt nøjere efter ........ Kunne jo godt se din sidste kommentar den 1.1 2006. Men det var da ikke ensbetydende med, at spørgsmålet var blevet lukket der.

Jeg gik jo kun op og kiggede i oversigten.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 21:56

grethes

Generelt er det der, hvor der står "tak for svaret" at datoen viser, hvornår et spørgsmål er lukket.
Der er de brugere, der slet ikke skriver tak eller noget andet, så er det svært at se, hvornår spørgsmåler er blevet lukket.

I oversigten kan du kun se det accepterede svar.

Hilsen ans og tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 22:05

Jeg har lige fået en mail fra kandu

Citat
Kære ans,

En bruger har købt svaret på dit spørgsmål "arne.jakobsen" i kategorien Smalltalk.

Du får hermed tilskrevet 0 point !!

Se dit spørgsmål her : http://www.kandu.dk/spg70932.aspx

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-01-06 22:46

Kode
I oversigten kan du kun se det accepterede svar.

Ja, det fandt jeg også ud af.

Er også noget træt af, at Kadu i deres mail skriver så lang en tekst i emne, at man ikke kan se hvilket spørgsmål der er kommentar til. Det kunne jeg tidligere. Da var det ikke nødvendigt at åbne alle mail. Er det kun hos mig, det er et problem?

Har sendt en mail til Kandu angående dette ......... må så se, om det er noget de ændre på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-06 22:49

Det vil jeg også ønske at kandu vil ændre på.

Det er så ittiterende at skulle åbne alle mail fra kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-06 11:23

grethes - Jeg har set at du har lukket spørgsmålet. Det sker desværre ofte at spørgere lukker deres spørgsmål, før de har fået det rigtige svar. Den kommentar du accepterede var IKKE et godt svar.

Her er det rigtige svar:

Når et gammelt spørgsmål pludseligt optræder som et spørgsmål der skal betales for at åbne, hænger det sammen med den nye Kandu. Nogle brugere der havde glemt at lukke deres spørgsmål, har nu pludseligt fundet årsag til at gennemse deres liste over spørgsmål. De der ikke var lukkede bliver NU lukket, fordi spørgerne ikke vil miste ledige point.

Selv om et spørgsmål måske er ½-år gammelt, gælder reglen om lukke-dato først fra den dato hvor spørgsmålet rent faktisk bliver lukket. D.v.s. at et meget gammelt spørgsmål, der bliver lukket den 6 jan. 2006, først bliver gratis den 6 feb. 2006 - o.s.v.

Det har altså intet at gøre med spørgsmålets alder, KUN hvornår det er blevet lukket.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-06 11:30

Hverken ans eller Nordsted1 har forstået en skid af hvordan systemet fungerer. Men nu har jeg forklaret det.

Hvorfor pokker accepterer du et svar, der IKKE giver svaret på dit spørgsmål?

Når ans lukkede sit spørgsmål den 1 januar, er det i følge reglerne også låst indtil den 1 februar.

OK?? Ellers læs reglerne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 11:46

arne.jakobsen

LOL

Skal du ikke også forklare om "forbudtskiltet, når man er blacklistet

Jeg tror, at brugerne er klar over at der er en lukketid, før spørgsmålet bliver frit tilgængeligt.

Tidligere var det 2 måneder, nu er det 1 måned.

Desuden forstod både grethes og Nordsted1, at da det omtalte spørgsmål først blev lukket den 6. januar 06, ikke ville være frit tilgængeligt på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-06 12:15

ans - min forsinkede kommentar var jo ikke rettet imod dig. VEL? Dette er grethes tråd. Hvornår lærer du at holde din kæft, når du ikke bliver tiltalt? Og din bemærkning om at såvel grethes som Nordsted1 HAR forstået alt omkring spørgsmålet, står da KUN for din egen regning!!!

Ingen af dem har da skrevet at de har forstået noget.

Citat
Der er de brugere, der slet ikke skriver tak eller noget andet, så er det svært at se, hvornår spørgsmåler er blevet lukket.

Det er da også noget vrøvl.

Hvis spørgsmålet ER lukket, kan du da se at det ER lukket, uanset om der står tak eller noget andet.

Og så stavede du forkert igen: Spørgsmåler (et) og senere "Det er så ittiterende".

Dit svar var IKKE godt nok. Det var mest en dum undskyldning for at du i årenes løb IKKE har gidet at lukke dine spørgsmål. Du har i stedet været fortaler for at man IKKE skulle lukke sine spørgsmål.
Men nu da det pludseligt, p.g.a. de nedskrevne regler, kan koste dig point at have ÅBNE spørgsmål, er du begyndt at lukke ALLE dine spørgsmål.

DU er pointjæger, selvom det KUN drejer sig om ledige point.

Hvor mange spørgsmål har du egentligt lukket siden den nye vers. er kommet? Det må være rigtigt mange. Ha ha.

Men MIT svar på dette spørgsmål, er alligevel det mest beskrivende og rigtige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 12:32

Citat
Hverken ans eller Nordsted1 har forstået en skid af hvordan systemet fungerer.

De stavefejl du henviser til, der kan du jo se, at det er tastefejl.

Hvis man lukker et spørgsmål uden at skrive noget, så kan du ikke se, hvornår spørgsmålet er blevet lukket, men kun datoen for hvornår det er frit tilgængeligt.

I det "gamle kandu" kunne man ikke se den dato, men det kan man nu.

Det her er jo ikke din tråd, så jeg skriver det, der passer mig.

Desuden anklager du mig for ikke at ha' forstået en skid af hvordan systemet fungerer.

Men det ved du meget mere om, husker du denne bemærkning

Citat
Når du er inde i et andet spørgsmål der IKKE er dit eget, kan du se på nogle profilers LOGO at disse fortæller at du ikke er inde i varmen. Du ser altså ikke deres logo, men et Fobudt-logo.

og denne

Citat
ans har blacklistet mig generelt. Når hun skriver en kommentar f.eks. i denne tråd, kan jeg ikke se hendes normale logo. i stedet står der i en firkant:

i-Error - Denne bruger kan KUN ses hvis du ikke er Blacklistet.

SÅ ved man at man er Blacklistet.

for lige at slutte af med dette

Citat
ans - KUN DU kan spørge SÅ dumt!!! se på mit logo. Lige som du har blacklistet mig, har jeg også blacklistet dig.

http://www.kandu.dk/spg80639.aspx

Jo, du "ved" da meget om systemet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-06 13:43

ans - du kommer med 3 citater. Kun i ét af dem har jeg begået en fejl, nemlig i det første. Der skriver jeg "Fobudt-logo". Der mangler et "r". Det skal jeg da lige love for at du og dine svinske venner også har skældt mig ud for lige siden. Fy da.

Så skriver du:

Citat
Hvis man lukker et spørgsmål uden at skrive noget, så kan du ikke se, hvornår spørgsmålet er blevet lukket, men kun datoen for hvornår det er frit tilgængeligt.

Det passer ikke:

Når man lukker et spørgsmål står der altid noget. Om ikke andet så Tak for svaret ????

Men hvis man er så svagt et menneske at man ikke vil sige TAK, og derfor sletter denne FØDTE tekst, kan det da godt være at DU har ret! Men hvor pokker ved du det fra??

NÅH Ja! Det er jo fordi du, indtil det begyndte at koste dig point, IKKE lukkede dine spørgsmål. NU da det koster point, er du begyndt at lukke dine spørgsmål. Du skulle jo nødigt miste nogle point.
Men om du er menneske nok til at skrive TAK??? NEJ. Så derfor ved du det.

Men det er absolut ikke normalt her på Kandu at være en SUR kælling der ikke vil sige TAK for hjælpen, så den viden er du nok den eneste der sidder inde med.

Hold da helt op hvor du mere og mere beviser din menneskelige sørgelighed.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 13:53

Jeg har deltaget i spørgsmål, hvor spørgeren har lukket spørgsmålet uden den "fødte tekst".

Derfor ved jeg det.

Om det så har været en sur kælling eller ej, det ved jeg ikke.

Citat
ans - du kommer med 3 citater. Kun i ét af dem har jeg begået en fejl, nemlig i det første. Der skriver jeg "Fobudt-logo". Der mangler et "r". Det skal jeg da lige love for at du og dine svinske venner også har skældt mig ud for lige siden. Fy da.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 14:40

arne.jakobsen

Som du kan se, har jeg ikke blacklistet dig, men jeg kan se at du har blacklistet mig

grethes du må ha' en god weekend.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 15:45

Citat
Hold da helt op hvor du mere og mere beviser din menneskelige sørgelighed.

Ytrede den "dummeste" af alle

"kloge Åge"
Jeg ved bedre vej 2,
2200 Nøddeby..

Ans, glem det. "Ørni" har ikke fattet en fløjtende fis, angående det der Logo

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 16:45

Hos Creamygirl er der lige nu et flot billede som logo og hos AJ ser jeg et forbudt/error logo

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 16:50

Du er heller ikke blacklistet hos mig, bent.....endnu

Og ans, har da et flot billede - hvilket må betyde, at hun ikke har blacklistet mig....endnu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 16:51

Og dit billede er da for øvrigt rigtig smuk....Sød dreng! - er det dit barnebarn?!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-06 16:55

Næh det er såmænd et billede af mig selv som dreng

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 16:56

Hold da op, hvor jeg nu bliver blacklistet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 16:57

Æv, det betyder at jeg lige har fortalt, at du er sød

Men det er du garanteret ikke mere LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 17:00

Ikke af mig, ansCapone

Medlemmer af "kvindemafiaen" kan ikke Blackliste hinanden *LOL*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 15-01-06 10:30

Kode
grethes - Jeg har set at du har lukket spørgsmålet. Det sker desværre ofte at spørgere lukker deres spørgsmål, før de har fået det rigtige svar. Den kommentar du accepterede var IKKE et godt svar.

Nu må du snart blive enig med dig selv arne.jakobsen. Den ene dag bliver man jagtet af dig for man ikke lukker sit spørgsmål. Nu er det galt man lukker. Hvordan skal man gøre hr. aj? Man skal måske vente med at lukke, til du har været og gi` dit besyv med?

Kode
Hvorfor pokker accepterer du et svar, der IKKE giver svaret på dit spørgsmål?

Jeg forstod udmærket svaret fra ans. Jeg behøver ikke skal have det hele skåret ud i pap for at fatte, hvad der menes.

Kode
ans - min forsinkede kommentar var jo ikke rettet imod dig. VEL? Dette er grethes tråd. Hvornår lærer du at holde din kæft, når du ikke bliver tiltalt? Og din bemærkning om at såvel grethes som Nordsted1 HAR forstået alt omkring spørgsmålet, står da KUN for din egen regning!!!

Ingen af dem har da skrevet at de har forstået noget.

Så hold dig da selv til emnet. Skal det skæres ud i pap, for du kan fatte det? Og så vil jeg forøvrigt sætte pris på, at du arne.jakobsen modererer dit sprogbrug i mine tråde, og lader være med at irettesætte andre. Det kan du oprette dine egne tråde til.

"Hvor svært kan det være?"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 10:44

LOOL Grethes, det er jo kernen du har fat i dér!!

Selvfølgelig skal du VENTE MED AT LUKKE DINE SPØRGSMÅL indtil "klogskideren" har været omkring - og haft mulighed for selv at komme med en kommentar, eller blot fortælle dig, HVEM der har givet det korrekte svar!

Sådan er reglerne på kandu. Vidste du ikke det?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-06 11:03

Jeg må lige takke dig grethes

Takket være denne tråd har jeg nu 4 gange fået returpoint til min gamle tråd.

0 point hver gang