/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Dansk stavekontrol i engelsk Word XP?
Fra : gekkin
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 16-11-02 17:06

Hej
Jeg har en engelsk version af Word XP, som ikke indeholder dansk stavekontrol. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få en dansk stavekontrol?

Mvh.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-11-02 18:05
Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-02 09:47

Hej Gekkin,

Giv mig din e-mail adresse, så sender jeg dig filerne son du skal bruge. Jeg har selv lige gjort det i mit system.

Mvh,
Henning

Godkendelse af svar
Fra : gekkin

Dato : 24-11-02 15:33

Tak for svaret hryttel!!

Du må meget gerne sende filerne til gekkin@sol.dk . Det ville også være rart hvis du gav en hurtig vejledning til brugen af filerne, for jeg synes det er lidt avanceret opbygget i Word

Mvh. Gekkin

Kommentar
Fra : eth

Dato : 17-02-03 19:51

Kære Gekkin og henning

jeg vil være meget taknemmelig hvis en af jer vil sende filerne til mig også - eth@jubiipost.dk
På forhånd tusind tak.

mvh Esben

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 17-02-03 21:52

Filene er på vej.

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : Felix

Dato : 19-02-03 22:32

Hej Gutter.
Lækkert at man kan få filerne seperat, så man slipper for hele SP-opdateringen.
Kan jeg nå at komme med på mail-vognen?
Er der også synonymer med?

mvh Dennis

dnorup@image.dk

Kommentar
Fra : allankim

Dato : 04-03-03 18:48

Jeg kunne også godt bruge den danske stavekontrol. Den kan sendes til allankim@email.com og også gerne beskrivelse af hvordan den skal installeres.

mvh

Allan

Kommentar
Fra : alfeX

Dato : 06-03-03 00:33

min mail er alfex@esenet.dk .. Hvis en af jer gider at sende filerne til mig. Mange tak!

Kommentar
Fra : wejse

Dato : 07-03-03 15:30

Jeg kunne også godt bruge installationsfilerne til den danske stavekontrol til Word 2000. Mailadressen er tqmturlockdan@hotmail.com
Mvh. Dan

Kommentar
Fra : kkrriissttiiaann

Dato : 19-05-03 14:51

og mig!!!!

svanegolta@hotmail.com

Kommentar
Fra : viveks

Dato : 25-05-03 18:52

Hej! er det bogen det kan sende filen til mig også?
Spellcheck i Word2002 virker ikke på dansk. Jeg mangler mssp3DA.dll
Gerne en kort vejledning
Mange tak!
viveksud@hotmail.com

Kommentar
Fra : bagmanden2

Dato : 17-06-03 20:55

Hej allesammen.

Er der én, der vil sende filerne til mig også.

Mange tak

Hilsen René

Kommentar
Fra : stefanberg

Dato : 06-08-03 12:29

Hej allesammen,

Er der ikke en der vil sende disse filer til mig, man må tilstå at jeg heller ikke så bevænt uden stavekontrolen på dansk.

Håber at i gider.
Min mail er stb@mediamann.dk

Hilsen Stefan

Kommentar
Fra : malz

Dato : 13-08-03 12:53

Hej

Én måtte også meget gerne sende filerne til mig! Håber ikke det er en alt for stor ulejlighed

malz@tdcadsl.dk

Hilsen Malle

Kommentar
Fra : annerosted

Dato : 24-08-03 11:14

Hejsa,
Jeg ville være taknmelig, hvis jeg kunne få et tip (og filerne) til at indlægge dansk stavekontrol i en engelsk word XP, tak

ennarosted@hotmail.com

Hilsen Anne

Kommentar
Fra : jonastt

Dato : 29-09-03 11:42

kan i ikke også sende den fil til mig. og hvor jeg skal lægge filen hen(hvilken mappe). tak.....

jonas_tt@ofir.dk.

hilsen Jonas Thielsen

Kommentar
Fra : Trondur

Dato : 01-10-03 17:52

Pl... kan ikke nogen af jer overstående sende filen til mig også!

Mail: JoJo@Online.fo

Og en plasering hvor filen skal legges ! =)

Så ville jeg være hyper glad !=)

Kommentar
Fra : knusum

Dato : 03-10-03 13:09

også mig tak! Jeg er lost uden... og måske lidt vejledning...
thomsen_soren@hotmail.com

Kommentar
Fra : jonasthing

Dato : 03-10-03 22:11

Jeg kunne også godt bruge et sæt . Please:
jtb@it.dk

Many thanks!

Jonas

Kommentar
Fra : kt52111

Dato : 04-11-03 21:29

jamen ... jeg tør dårligt spørge, men kan jeg?? - mail: kt52111@yahoo.com .. det kunne være fantastisk!

Kommentar
Fra : brunille

Dato : 06-11-03 13:46

Hej!

Jeg er i samme situation, saa mens i er igang... Please?

Pernille

pbrudvig@hotmail.com

Kommentar
Fra : steuerhaus

Dato : 10-11-03 10:33

Øheee... ja som alle andre har jeg samme problem - be'om

scheelcarsten@hotmail.com

På forhånd tak !!!
Carsten

Kommentar
Fra : Heydt

Dato : 20-11-03 06:56

Haløjsa..
Det skulle vel ikke være muligt at få en af jer til at sende filerne til mig, da jeg er i samme situation som alle de andre

heydt@privat.dk
På forhånd tak
Kaj

Kommentar
Fra : hanyi

Dato : 02-12-03 08:40

Hep, jeg sidder med samme problem, bare dobbelt. Jeg kunne godt bruge mssp3DA.dll til Word2000 samt XP (er det den samme ?). hvis nogen ligger inde med den tyske oveni er det bare kanon.

Paa forhaand tak

email: c960489@student.dtu.dk

Kommentar
Fra : Celeborn

Dato : 08-07-04 18:20

ved jeg er lidt sent ude, men hvis der var en som laeser dette som ogsaa kunne sende mig en dansk stavekontrol til office XP pro US ville jeg blive maegtig glad. rasmus@jensen.vg

TAKKER!

Kommentar
Fra : unclebackpack

Dato : 01-10-04 20:10

Kunne jeg også lige få sendt filerne. Ved godt det er lidt sent hehe... Unclebackpack@hotmail.com

Tusind tak :)