/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Billedserie.
Fra : Mosebaek
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 13-01-06 18:23

Min "gamle" Windows XP,som hverken er opdateret ej heller særlig godt virus-beskyttet,kører bare derudad.Alt virker som det skal (Næsten).Dog er der en lille problem,som tirrer mig.Og det er følgende:(Nu ingen fnisen) Jeg kan ikke åbne BT`s billedserier.Jeg kan se billedstriben forneden,meen,oppe i ruden hvor (stor) billede skal komme,er kun en lille ramme med et kryds i.
Det har virket upåklageligt og jeg kan også sagtens leve uden BT`s billeder,det er mere tanken at noget ikke virker som det skal,der irreterer mig.
Håber på et tip.
VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-06 18:27

Prøv at tømme mappen med temporære internetfiler.

Det kan nemlig godt give problemer med billedvisningen, hvis den er for stor.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 18:51

temporary internet files ja - men det ville måske nok hjælpe at opdatere og køre vedligeholdelse og virus& spyware scan

kig ind hos www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 13-01-06 22:32

jeg tror bare at du har en lille smule beskyttelse alligevel for jeg tror at det er den der har blokkeret for billederne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-06 00:15

hvis ikke spyware så måske blokering for html

men jeg ville nu nok lige forhøre mig og sende en hijackthis til www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk - så bliver der renset ud

prøv i første omgang at sætte din internet explorer til standard - og se så

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-01-06 22:43

Hej Mirit,vil du uddybe det lidt nærmere:hijackthis.Hvordan angribes dette.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-06 10:34

kig ind på arlets side der står en del om det - men hvis du ikke er fortrolig med det - så se under hvem er jeg og skriv en mail til ham der - så får du hjælp personligt

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-01-06 20:12

Tak for svaret miritdk.Det vil jeg prøve.Og undskyld,jeg har været lidt "fraværende" i dag.
VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-06 10:05

bare du får hjælp er alt jo godt