/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media Player problem
Fra : joksen
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 13-01-06 17:37

Om min bærebare Compaq.
Min Media Player gør knuder, og jeg kan ikke finde det afgørende punkt.
Når jeg viser noget med Media Player'en er der ingen ting i vejen, der kommer billede på.
Hvis jeg så hænger en extern skærm på, får jeg næsten det hele med, der er dog sort felt på ex skærm, og billede på egen skærm.
Altså selve Media Player'en er der, knapperne er der, skyderen flytter sig, men i feltet hvor billederne skulle komme er der bare et sort felt.
Iriterende det har virket, og jeg ville vise, for nogen på en større skærm.

Venligst Jørgen

Accepteret svar
Fra : birger100

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-06 20:35

hey,
Jeg har selv haft problemet...
Du burde kunne løse problemet ved at sætte nr 2 skærm til at være den primære skærm..
Ellers er det jo altid en mulighed at prøve den nyeste driver til grafikkortet..

mvh
Birger

Kommentar
Fra : joksen

Dato : 13-01-06 23:27

Hej birger.
Det "sjove" ved det er at det virkede indtil der var en der fik mig til at lægge et fotoprogram ind, og så var jeg på det sted jeg er nu.
Det var samme aften / sted indenfor 1 time.
Jeg prøvede først at gendanne til et tidligere tidspunkt, hjalp ikke.
Har derefter hentet MP 10 hos MS, det hjalp heller ikke.
Jeg havde lige før set en vidiosekvens med en bjørn, da jeg ca. 1 time senere ville vise det til de andre var problemet opstået. Som om MP ikke mixer de to ting sammen og sender det ud på ex skærm.
Sten bliver ALDRIG min ven igen.
Mvh Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : joksen

Dato : 12-12-06 14:25

Tak for svaret birger100.