/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
et 3 drev??
Fra : hubi
Vist : 471 gange
20 point
Dato : 13-01-06 16:16

hey jeg har fået en acer bærbar computer i julegave sidste år,for nogle dage siden formaterede jeg computeren, men opdagede et 3 drev jeg har c og d drev men der ligger også et drev på 4 g tror jeg nok, man kan kun se det når man skal installere windows xp, altså der hvor jeg skal vælge hvilket drev der skal installeres på... kan jeggodt slette det??

der fulgte nogle recovery cd'er med mende virker ikke, kan det så gøre noget at slette det drev...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-01-06 16:29

Ja, det kan du godt slette.
Men det kan du kun gøre under formatering.

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 13-01-06 16:30

H klik denne komputer-administrer-diskhåntering og se om ikke disse 4 gb skulle være unallokeret

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-01-06 19:01

mener at hele din WinXP-cd (Recovery) ligger på det skjulte drev. Nogle forhandlere leverer ikke CD'er med på preinstallerede maskiner, og der ligger det hele på en skjult partition.
Kig i din manual. Der står hvordan du kommer i kontakt med den, og hvordan du kan lave dine egne recovery-cd'er

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-06 19:47

Nallerne væk fra den partition med mindre den er ualokeret (grå)
det kan ses her:
Partitioner af Bent Juul
http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-01-06 20:14

e.c. >> netop min pointe godt du kunne uddybe den

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 13-01-06 21:24

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 14-01-06 09:41

Undskyls HUBI
Men hvad fand du ud af????