/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mediaplayer10
Fra : michaelmoeslund
Vist : 426 gange
200 point
Dato : 13-01-06 14:23

Har lavet en backup af alle mine mp3 filer på et andet drev, har derefter klokket i det, og fået importeret alle backup filerne fra dette drev igen, sådan at jeg nu har dobbelt op af alle mine numre

Er der ikke en der ved hvordan jeg kommer af med alle de dobbeltdobbelt numre igen??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 14:25

højreklik - fjern fra liste

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 14:26

hmm - ikke fjern - men slet fra liste

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 13-01-06 14:28

Ikke for at virke utaknemmelig, men det ville sgi ta hele weekenden, og gi en ordentlig tennisalbue

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 14:36

haha - ikke hvis du keder dig

jeg kom til det engang og fjernede alle - og gik ind i mappen og valgte dem jeg skulle bruge igen - så var den potte ude

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 13-01-06 15:03

Hvad med det her program? http://noclone.net/

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 14-01-06 08:15

Takker Tedd

Det ser ud som et rigtig brugbart program