/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
world of warcraft
Fra : tom34
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 13-01-06 14:05

hej
Når jeg skal til at spille world of warcraft hakker og flimmer det hele, er der nogle der har prøvet det eller hvad kan der gøres ved det .
mTom

Kommentar
Fra : calista

Dato : 13-01-06 14:28

Har du opdateret driveren til dit grafikkort?
Har du overhovedet et grafikkort der kan klare WoW? Svarer din computer til de specifikationer Blizzard anbefaler?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-01-06 15:33

Hvor mange RAM har din PC ?
Gå ind i My Computer- højre klik - tryk egenskaber/probeties
og ja, opdater driveren som Calista siger.

Accepteret svar
Fra : superduperko

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-06 16:06

Det kan enten være dit grafik kort, din maskine (pc) som ikke udfylder de krav der er for at kunne spille spillet! Hvis ingen af de ting er "i stykker" eller ikke er der problemet er, så skulle du ta' og se på hvor hurtigt dit internet er! Har en ven der spiller det, og når forbindelsen er dårlig hakker og lagger det!

held og lykke med at reparere det!

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 13-01-06 17:45

hej
det hele er som det skal være på min computer

Kommentar
Fra : calista

Dato : 13-01-06 17:48

Hvilken server spiller du på?
Har lige været inde på min "hjemmeserver" og der lagger jeg i stormwind og ironforge.

Hvis du spiller på en af de servere, hvor der er High Population, er det ikke underligt, hvis din maskine hakker i det.

Er det et nyt problem eller ??

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 13-01-06 20:34

Tak for svaret superduperko.