/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvilken printer anbefales?
Fra : Satellit
Vist : 4711 gange
100 point
Dato : 13-01-06 13:29

Er der nogen der kan anbefale en kombineret farveprinter og scanner til en favorabel pris? Jeg forestiller mig max. 1500 kr og vil ikke have blækpatroner af den slags, hvor man skal udskifte hver farve for sig. Jeg ønsker en printer med blot 2 patroner : en farve og en sort.
Mit behov for udprint er ikke kæmpestort, det er mest til alm. dagligdagsbrug derhjemme samt et enkelt fotografi udprint i ny og næ.
Tænkte at der måske er nogen, der har stødt på et godt tilbud for nylig ét eller andet sted.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-01-06 13:45

Du kan få en HP all-In One med printer-kopi og scanner i et, til en pris fra 599,- kr. i de fleste stormagasiner så som: El-Giganten, Bilka og nogle Føtex'er

Clou

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 13-01-06 14:06

http://kortlink.dk/2bne

Her er en Canon Pixma MP150 til skaldede 609.

Vh fluffy

Kommentar
Fra : morn

Dato : 13-01-06 14:24

Husk også når du sammenligner priser på printere, at det er stor forskel på priser på blækpatroner til de forskellige printere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-06 14:25

Brother

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-01-06 14:44

Se evt. prisen på blækpatroner på: www.mcs.data.dk

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-01-06 14:45

undskyld det er: www.mcs-data.dk

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 13-01-06 14:49

Kan du brug en HP psc . Jeg har en som jeg er meget glade for. Det er ogsa let at selv påfylde patroner både sort og farve for billige penge. jeg har påfyldt min ca. 10 - 15 gange og det skrive godt endnu!

Accepteret svar
Fra : zita30

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-06 14:54

Har altid været hp fan men har denne gang prøvet Canon pixma IP 4200 Det er bare en printer
der kan stort set alt Skriver på cd/dvd fra kant til kant og på begge sidder, ja og så er den like i det nye k-komputer blad blevet sat til at værer den bedste printer til hjemmebrug.
Jeg er meget glad for min, så bruger den næsten ingen blæk og det er halv pris af det til HP

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=153520

God fornøjelse med dit valg

Zita

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-06 17:15

Jeg tilslutter mig Zita. Canons pixma serie er noget af det bedste der findes og noget af det billigste iblæk.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 13-01-06 18:08

Så køb en scanner ved siden af

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 01:35

Jeg har selv en HP PSC 2210 og en HP 880c,begge er fo dyre i drift. Jeg har tidligere haft Canon 620 med 4 separate patroner.
På pensionistedb.dk er der en flink mand der ved en masse om foto/programmmer og som har en fin hjemmeside. Han roser nedenstående. Prøv at besøge hans side.
Epson c84, med separate blækpatroner
en fordel at man kan skifte hver farve for sig. Og meget økonomisk i brug.
Den bedste printer jeg har haft til dato.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 01:38

Jeg har selv en HP PSC 2210 og en HP 880c,begge er to dyre i drift. Jeg har tidligere haft Canon 620 med 4 separate patroner.
På pensionistedb.dk er der en flink mand der ved en masse om foto/programmmer og som har en fin hjemmeside. Han roser nedenstående. Prøv at besøge hans side.
Citat:Epson c84, med separate blækpatroner
en fordel at man kan skifte hver farve for sig. Og meget økonomisk i brug.
CitatDen bedste printer jeg har haft til dato.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 16-01-06 16:03

Hej Zita.
Tak for tippet, men den er så lige en tand (eller flere) dyrere end jeg havde regnet med. Så vidt jeg kan se står den til 3200 + moms, det bliver så 4000 kr. Og hvis jeg så også skal have en scanner oveni.....Så bliver det altså noget pebret.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 16-01-06 16:13

Køb evt. en Canon Pixma 2000!!!

printeren koster 533kr + fragt :
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=122106

Blæk koster 55 + fragt for BEGGE patroner :
http://www.mcs-data.dk/showmodel.php?model=Pixma%20IP2000

Det er en ganske udemærket printer og så kan det vist ikke gøres meget billigere(så burde der være råd til en scanner ved siden af)

Vh fluffy

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 16-01-06 16:31

51 kr. 814 kr. 865 kr.

se lige efter

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 16-01-06 17:52

Tak for svaret zita30.
So sorry!!! Jeg fik vist ikke åbnet øjnene rigtigt!
Ved du hvad, - det bliver simpelthen min nye printer! Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 16-01-06 23:21

Det vil du ikke fortryde God fornøjelse Selv TAK !

Kommentar
Fra : ccc19155

Dato : 30-03-11 16:37

Nu har jeg kørt både med Canon og HP, for mig bliver det nu et spørgsmål om de billigste patroner.
Bemærk lige et sæt nye patroner koster næsten det samme som en ny printer, så det gør ikke så meget hvad du køber.
Personligt er jeg blevet træt af min Canon NG5250, den kan det hele incl. printe cd-er, men den bruger bare så meget tid på teknisk klargøring - meget mere end HP